Det undre mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Haha... Jeg ved heller ikke lige, hvad der gik af mig. Men lige i de situationer reagerede jeg da vist meget relevant No one touches my big fat preggy belly

Ja, hvorfor er det lige nogen har det sådan?? Man ved det jo godt, at gravid=sex.. Men når maven ikke er der bliver det bare mere åbenlyst, hvad man laver når lyset er slukket... eller tændt, eller midt på dagen, eller...eller...eller

Jeg synes det var totalt sejt - elsker at du er så kold

Det er nok "bare" fordi ens privatliv bliver "hængt ud", og man føler alle kigger fordømmende - selvom man nok selv er den eneste, der opfatter alle de (velmenene) blikke på den måde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Krussedulle

Elias2010<3 skriver:

Gud, er det virkeligt ? Sjovt vi er så forskellige det har jeg ikke noget problem med... Ikke mere ihvertfald. Da jeg var 15 syntes jeg det var enormt pinligt !

nu fik jeg det til at lyde som om at jeg syntes det er pinligt at hente p-piller det syntes jeg altså virkelig ikke

Det var ikke det jeg mente

Det jeg prøvede at sige var: at købe en test, er lige så "slemt" som at købe p-piller (dvs overhovedet ikke slemt )

Skulle måske bare have skrevet, at det ikke er værre end at købe mælk

Anmeld

24. februar 2013

KittyCatta

Synes også at det er lidt pinligt.  I starten sørgede jeg for at købe varer, der nærmest kunne dække over den, når den lå på båndet. Men er begyndt at være mere ligeglad med hvad folk tænker. Sørger dog for at handle ind et sted, hvor jeg ikke lige risikerer at møde en jeg kender. 

Anmeld

24. februar 2013

DitteFisk

Hahaha, hvor er det sjovt  Sådan har jeg det ikke. For helt ærligt, hvornår var sidste gang i selv stod og tænkte tanker om andres varer? Virkelig sjældent ikk? Eller er det bare mig der ikke tænker spor over andres varer..? Grunden til man føler sig som én der bærer på et stort neonskilt må vel være fordi betydningen af genstanden er betydningsfuld i ens liv... men værdien er jo lig nul for andre, så de tænker ikke spor over det. 

Det er vel i grunden en selvisk tænke at gå og tænke "åh nej, nu glor de på mig, fordi jeg gør noget.." fordi sådan er vi mennesker.. i centrum for os selv.. og i virkeligheden er andre vist skide ligeglade hihi.

Anmeld

24. februar 2013

gædde/gitte

Syntes også det er pinligt ... flasher min vielsesring helt vildt, fordi jeg er overbevist om at folk tænker " nå nå nå .... der nok en der har skam pulet hele weekenden, uden gummi, Nasty girl " ha ha ha

Anmeld

24. februar 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Jeg synes det var totalt sejt - elsker at du er så kold

Det er nok "bare" fordi ens privatliv bliver "hængt ud", og man føler alle kigger fordømmende - selvom man nok selv er den eneste, der opfatter alle de (velmenene) blikke på den måde.. 

Hehe, ja det kan godt være, at du har ret

Anmeld

24. februar 2013

KittyCatta

Gigl skriver:

Hahaha, hvor er det sjovt  Sådan har jeg det ikke. For helt ærligt, hvornår var sidste gang i selv stod og tænkte tanker om andres varer? Virkelig sjældent ikk? Eller er det bare mig der ikke tænker spor over andres varer..? Grunden til man føler sig som én der bærer på et stort neonskilt må vel være fordi betydningen af genstanden er betydningsfuld i ens liv... men værdien er jo lig nul for andre, så de tænker ikke spor over det. 

Det er vel i grunden en selvisk tænke at gå og tænke "åh nej, nu glor de på mig, fordi jeg gør noget.." fordi sådan er vi mennesker.. i centrum for os selv.. og i virkeligheden er andre vist skide ligeglade hihi.

Altså nu arbejder jeg selv i et supermarked, og jeg lægger altså ikke særlig tit mærke til at folk putter en graviditetstest ned i kurven. Jeg lægger kun mærke til, hvor mange der forsvinder fra hylden. Det er altså lidt sjovt, at vi kan mærke på salget af test, om det nu lige har været højtid for julefrokoster og nytår osv. 

Men igen så synes jeg selv at det er lidt pinligt, når jeg køber dem selv. Tænker for meget på hvad andre tænker 

Anmeld

24. februar 2013

mrhl

Jeg bryder mig virkelig heller ikke om at købe dem.
Kondomer - intet problem, synes på ingen måde det er pinligt. Har også flere gange købt fortrydelses piller og kondomer til veninder der synes det er vildt pinligt.
Men når det kommer til tests synes jeg bare det er totalt grænseoverskridende.
Og der er åndssvagt, for jeg ved jeg aldrig ville opdage hvis én i køen købte en test. Har arbejdet i et supermarked hvor jeg heller aldrig har tænkt specielt over det når der lå en graviditets test på båndet.
Én gang har jeg, på mit arbejde, lagt mærke til det, men det var også fordi det var en mand der kom helt febrilsk og spurgte om vi ikke havde nogen et sted, og han virkede bare så glad.... Og nervøs... :p

Anmeld

24. februar 2013

Bare mig..

Grinte sådan da jeg læste dit indlæg. jeg har det på præcis samme måde. Jeg hader det virkelig! så nu har jeg købt mig et lager jeg kan have herhjemme så jeg ikke skal ud og pine mig selv mere  

Jeg forestiller mig sådan, at dem bag mig i køen, står og tænker, ej så har hun sgu haft sex - aaad. og hvor r det latterligt, når jeg i forvejen har min datter med. Eller og tænker jeg, at de tror jeg bare knalder rundt med slle mulige, fordi jeg ikke er ret gammeL. Af pg til får jeg sgu lyst til at skrive et kæmpe wkilt på ryggen af mig selv, så de kan se at det er min kæreste gennem 9 år. shit hvor folk glor når man køber sådan noget! 

Anmeld

24. februar 2013

Isabella_mor

jeg syntes det er værre at købe kondomer..!!! så det sender jeg altid kæresten over for at gøre...

da jeg købte graviditetestest var jeg jo så spændt at jeg nærmest ar i trance for at komme hjem og sove så jeg kunne tisse på den om morgenen... 

så jeg ænsede ikke at der var folk omkring mig... og det var jo bare nede i brugsen hvor jeg er stamkunde.

Men jeg kan huske at da jeg arjdede i butik selv og sad ved kassen og der kom piger ind og købte tests, at jeg tit havde lyst til at spørge om jeg skulle krydse fingre og alt muligt,, jeg gjorde det ikke... men jeg syntes altid det var spændende,, jeg kunne så aldrig huske hvem der havde købt tests hvis de kom igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.