Kom med de bedste opfedende råd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

morlinen

Maise86 skriver:

Hvordan ser hendes kurve ud og hvordan har hun det?

Jeg tror primært du skal kigge på hendes trivsel.

Min søn har kun taget 1 kg på siden han var 6 mdr og det er snart 2 år siden! Han trives og vi skal ikke gøre nogen yderligere tiltag i forhold til hans kost, dog går vi til vægtkontrol med ham, men han trives og det er det lægerne vægter højest

Hun er faldet 2-3 kurver mht. vægten, men højden følger næsten hendes egen kurve. Hun er 73 cm, så hun er jo bare af natur ikke den største, tror jeg 

Der er ingen tvivl om at hun trives. Hun er super glad hele tiden, og udvikler sig SÅ meget på alle andre punkter. Så er ikke så bekymret. Det må da være meget rart at få holdt lidt øje med vægten af jeres dreng. Min læge foreslog også, at min datter skal vejes igen til 15 mdrs vaccinen, hvilket jo åbenbart ikke er standard Men synes det er meget rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

mf1978

Amanda Stage skriver:

olie i maden er altid en god ting. 

Snacks vil jeg foreslå:

kiks, avocado, banan, ostehaps, rosiner, svesker osv. 

Det var det vi brugte til at fede vores sønnike op. Så selvfølgelig smør og sødmælk som du selv skriver. Vi købte også det fede rugbrød (det fra bageren) og så sødmælksyoghurt. 

Jeg kogte først grøden med modermælkserstatning, omkring 1 års alderen gik vi over til at koge grøden på sødmælk, og nu hvor han er 1,5 år og vejer ca 10 kg, så koger vi grøden på minimælk - og hans havregrød eller øllebrød er stadig hans bedste måltid på dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.