Hvornår må jeg tage hjem !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Nu siger han i kan komme vi har spist morgenmad og sidder bare her . Hvad fanden skal jeg lave der ??? Vores hjem er ikk stor så skal jeg sidde på soveværeæset alene indtil de går ? Har intet at snakke med dem om kender dem ikk

Du bliver jo osse nød til at prøve at sætte dig og lære dem at kende vis du vil være i et forhold med ham? Eller kan du jo lige så godt gå fra ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Du bliver jo osse nød til at prøve at sætte dig og lære dem at kende vis du vil være i et forhold med ham? Eller kan du jo lige så godt gå fra ham

Nej for nu er jeg ret ligeglad med hans klamme venner og jeg har prøvet i 6 år at få os samlet sammen så vi ku lærer hinanden at kende men han har afvist og aflyst . Så nu gider jeg ikk mere !

Anmeld

24. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

Arh jeg kender ham for godt det der ka jeg ikk bruge til noget .

Han siger bare jeg skal komme nu kun fordi så kan hans venner blive der længere tid . Vi har været sammen i 6 år han har haft andre dage han ku præsentere os

Jeg tror ikke helt jeg forstår? :-)
Jeg havde gjort mig fin og taget mit positive førstehåndsindtryk på og så var jeg da taget hjem og havde hilst på dem alle og efter en times tid ville jeg nok ha undskyldt og sagt, det er søndag og vi skal igang med rengøringen men i er så meget velkommen en anden gang :-)
Hvis din kæreste har en bagtanke med at sige du bare kan komme, hvorfor så være sammen med ham, så er han da en lort. Men jeg ville ta ham på ordet og overraske ham positivt!

Anmeld

24. februar 2013

kesuh

Muhmi skriver:

Du tager bare hjem nu her og så kan han se hvor fedt det er at vågne op til et barn der løber rundt og skriger når han har tømmermænd... Så skal han nok finde sig et andet sted at feste og sove brandert ud næste gang

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg havde gjort mig fin og taget mit positive førstehåndsindtryk på og så var jeg da taget hjem og havde hilst på dem alle og efter en times tid ville jeg nok ha undskyldt og sagt, det er søndag og vi skal igang med rengøringen men i er så meget velkommen en anden gang :-)
Hvis din kæreste har en bagtanke med at sige du bare kan komme, hvorfor så være sammen med ham, så er han da en lort. Men jeg ville ta ham på ordet og overraske ham positivt!

Jeg føler grim og er sur over den opførelse af fik af ham igår .

Jeg er hos min svigermor , har ingenting med mig så ka jeg da ikk gør mig pæn her .

Anmeld

24. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

B

Nej for nu er jeg ret ligeglad med hans klamme venner og jeg har prøvet i 6 år at få os samlet sammen så vi ku lærer hinanden at kende men han har afvist og aflyst . Så nu gider jeg ikk mere !

Hmm. Mon det er derfor han ikke har præsenteret dig, han er flov over din negative indstilling til dem. :-S
Det nytter jo ikke noget at være sur på os herinde vi kommer jo bare med råd om hvad vi synes er gode ideer. Hvad synes du selv er en god ide da?

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Er også vred over alle de gange jeg har prøvet på at få ham med til mine veninders fester eller middag med deres kærester hvor han var kold og sagde han gider ikk, hvad er det for nogle typer . Og hans venner er specielle derfor holder han kun fast i dem og gider ikk lærer andre eller mine veninders kærester at kende .

Anmeld

24. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Øhm .. Hvorfor spørg du os herinde ??

Hvad vil du helst selv da ??

Det lyder ikke til der er det helt vilde at arbejde på i jeres forhold .. Det lyder lidt som om du allerede har besluttet dig ..... 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hmm. Mon det er derfor han ikke har præsenteret dig, han er flov over din negative indstilling til dem. :-S
Det nytter jo ikke noget at være sur på os herinde vi kommer jo bare med råd om hvad vi synes er gode ideer. Hvad synes du selv er en god ide da?

Jeg er ikke sur på jer. Jeg er bare sur på ham

Anmeld

24. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

Er også vred over alle de gange jeg har prøvet på at få ham med til mine veninders fester eller middag med deres kærester hvor han var kold og sagde han gider ikk, hvad er det for nogle typer . Og hans venner er specielle derfor holder han kun fast i dem og gider ikk lærer andre eller mine veninders kærester at kende .

Nåe på den måde, men det vidste vi jo ikke. Men i så fald kan jeg godt følge dig lidt. Men det lyder til der er så meget mere galt end bare de her ting, og ja, ind i mellem er det okay at indse msn bare ikke passer sammen. Hvis ingen af jer vil ta det første skridt mod tilgivelse og et godt forhold. Jamen så er der jo nada at bygge en fremtid på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.