Min kæreste/ mand har holdt fest igår hjemme hos os mens jeg e hos hans forældre .
Men hvornår ka jeg tillade mig at tage hjem med vores søn igen ? De ligger nok og sover eller ved ikk hvad de laver :/
Ved min mand ikk vil skrive til mig for han er squ ligeglad , så længe hans venner bliver der så er det hyggeligt for ham
Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår konflikten.
Han har venner der bor i en anden by, som han ikke har mulighed for at være drengerøvsagtig og feste med medmindre de overnatter hos jer. Han har et ønske om at se sine venner, som han savner. Og det betyder jo så rent praktisk at du og sønnen bliver nødt til at overnatte et andet sted.
I min verden ville jeg godt kunne forstå min kæreste og sige fint nok, så hygger du med vennerne og jeg får en hyggelig aften med vores barn et andet sted hos noget familie.
Men det kræver selvfølgelig at der er respekt på begge sider og at man taler pænt til hinanden, er enige om aftalen o.s.v.
Måske jeg bare mangler en masse detaljer. Måske jeres forhold er skævt på andre punkter end lige dette? Det virker ikke som om der er så meget overskud, hverken fra din eller hans side.
Men lige denne enkeltstående sag ville jeg ikke betragte som et problem hvis det var mig.
M.h.t. hvornår du kommer hjem, så skulle I jo nok have aftalt det inden (endnu et tegn på at kommunikationen måske ikke er helt i top). Det virker også lidt underligt at du ikke engang forsøger at ringe til ham, men bare går ud fra at han ikke vil tage den. Så jeg vil sige ring til ham og hvis han ikke tager den, send en sms om at I er hjemme om en time.
Anmeld