Hvornår må jeg tage hjem !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Clisolka

CBM skriver:

Jeg havde sgu nok bare taget hjem nu, og ikke spekuleret på ham... Det er jo også dit hjem?

Jeg var også taget hjem nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

jydeinden

som de andre siger, jeg havde slet ikke forladt hjemmet og skulle jeg endeligt så havde jeg taget hjem præcist når jeg havde lyst. og jeg havde sagt lige ud til min kæreste "hvis dit behov er så stort for at tage ud og feste med dine venner så kan i vel gøre det i byen eller hos dem istedet"

Anmeld

24. februar 2013

Kief31

Jeg var slet ikke taget afsted, han lyder da som lidt af en nar, der trænger til at blive voksen.

Anmeld

24. februar 2013

TeamRocket

Jeg havde aldrig forladt huset. Venner må være i vores hjem men mig og mine børn SKAL være der. Det kan da ikke passe i skal være hjemløse fordi han vil drikke :-S altså vi har da heller ikke holdt fest siden vi fik vores første for 5 år siden, det er altså bare noget man må acceptere! Dog ville jeg slet ikke gide hjem til en skid som ham. Forventer han så også lige du ordner oprydningen?!
Jeg er dybt forarget, hvad er det for en lorte gut du har der får dig til at tvivle på om du er velkommen i dit eget hjem???!!!

Anmeld

24. februar 2013

MIWULA

Min mand havde slet ikk fået lov til at holde fest her hjemme hvis ikk jeg synes det var en god ide med barnet. Jeg vil sku ikk smides ud bare fordi han skulle holde fest. Jeg synes bare du skal tage hjem når du har lyst til det. Som de andre siger det er jo også dit hjem. 

Anmeld

24. februar 2013

SaNiNa

Anonym skriver:

Men han villle nok blive vred over jeg forstyrre .

Og det mærkeligt hvis de ligger og sover

Hvis du forstyrre i dit eget hjem så må de jo finde sig et andet sted at være...

Den var ikke gået her...
Det er et fælles hjem hvor vi begge to skal kunne være og vores børn

Anmeld

24. februar 2013

modesty

Min kæreste/ mand har holdt fest igår hjemme hos os mens jeg e hos hans forældre .

Men hvornår ka jeg tillade mig at tage hjem med vores søn igen ? De ligger nok og sover eller ved ikk hvad de laver :/

Ved min mand ikk vil skrive til mig for han er squ ligeglad , så længe hans venner bliver der så er det hyggeligt for ham

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår konflikten.

Han har venner der bor i en anden by, som han ikke har mulighed for at være drengerøvsagtig og feste med medmindre de overnatter hos jer. Han har et ønske om at se sine venner, som han savner. Og det betyder jo så rent praktisk at du og sønnen bliver nødt til at overnatte et andet sted.

I min verden ville jeg godt kunne forstå min kæreste og sige fint nok, så hygger du med vennerne og jeg får en hyggelig aften med vores barn et andet sted hos noget familie.

Men det kræver selvfølgelig at der er respekt på begge sider og at man taler pænt til hinanden, er enige om aftalen o.s.v.

Måske jeg bare mangler en masse detaljer. Måske jeres forhold er skævt på andre punkter end lige dette? Det virker ikke som om der er så meget overskud, hverken fra din eller hans side. 

Men lige denne enkeltstående sag ville jeg ikke betragte som et problem hvis det var mig.

M.h.t. hvornår du kommer hjem, så skulle I jo nok have aftalt det inden (endnu et tegn på at kommunikationen måske ikke er helt i top). Det virker også lidt underligt at du ikke engang forsøger at ringe til ham, men bare går ud fra at han ikke vil tage den. Så jeg vil sige ring til ham og hvis han ikke tager den, send en sms om at I er hjemme om en time.

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg havde aldrig forladt huset. Venner må være i vores hjem men mig og mine børn SKAL være der. Det kan da ikke passe i skal være hjemløse fordi han vil drikke :-S altså vi har da heller ikke holdt fest siden vi fik vores første for 5 år siden, det er altså bare noget man må acceptere! Dog ville jeg slet ikke gide hjem til en skid som ham. Forventer han så også lige du ordner oprydningen?!
Jeg er dybt forarget, hvad er det for en lorte gut du har der får dig til at tvivle på om du er velkommen i dit eget hjem???!!!

Det er Fødselsdagsfest .

Og jeg er bange for at nu når han kan se hvor dejligt det er så vil han nok gør det ofte :/ fordi han arbejder meget og når han endelig har fri vil han hygge med sine venner

Jeg gider bare ikk derop så længe hans venner er der stadig . For kender dem ikk og vores lejlighed er ikke så stor så gider ikk hæng op af dem:/

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Min kæreste/ mand har holdt fest igår hjemme hos os mens jeg e hos hans forældre .

Men hvornår ka jeg tillade mig at tage hjem med vores søn igen ? De ligger nok og sover eller ved ikk hvad de laver :/

Ved min mand ikk vil skrive til mig for han er squ ligeglad , så længe hans venner bliver der så er det hyggeligt for ham

Jeg går ud fra du er den samme som har skrevet flere gange.. Synes du skal blive væk til han opsøger jer.....

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår konflikten.

Han har venner der bor i en anden by, som han ikke har mulighed for at være drengerøvsagtig og feste med mednindre de overnatter hos jer. Og det betyder jo så rent praktisk at du og sønnen bliver nødt til at overnatte et andet sted.

I min verden ville jeg godt kunne forstå min kæreste og sige fint nok, så hygger du med vennerne og jeg får en hyggelig aften med vores barn et andet sted hos noget familie. 

Måske jeg bare mangler en masse detaljer. Måske jeres forhold er skævt på andre punkter end lige dette? Det virker ikke som om der er så meget overskud, hverken fra din eller hans side. 

Men lige denne enkeltstående sag ville jeg ikke betragte som et problem hvis det var mig.

M.h.t. hvornår du kommer hjem, så skulle I jo nok have aftalt det inden (endnu et tegn på at kommunikationen måske ikke er helt i top), men så vil jeg sige ring til ham og hvis han ikke tager den, send en sms om at I er hjemme om en time.

Lige præcis kommunikation er han den værste til.

Han hader aftale noget med mig for han holder det aldrig og glemmer tit vigtige ting som jeg har sagt til ham. Han lytter aldrig til mig pg siger bare ja ja og næste dag er han slet ikk med hvad der lige pludselig skal ske for han har ikke lyttet efter

Jeg har skændtes med ham mange gange om det men ka fandme ikk ændre manden han er besværlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.