Hvornår må jeg tage hjem !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.874 visninger
41 svar
59 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste/ mand har holdt fest igår hjemme hos os mens jeg e hos hans forældre .

Men hvornår ka jeg tillade mig at tage hjem med vores søn igen ? De ligger nok og sover eller ved ikk hvad de laver :/

Ved min mand ikk vil skrive til mig for han er squ ligeglad , så længe hans venner bliver der så er det hyggeligt for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Min kæreste/ mand har holdt fest igår hjemme hos os mens jeg e hos hans forældre .

Men hvornår ka jeg tillade mig at tage hjem med vores søn igen ? De ligger nok og sover eller ved ikk hvad de laver :/

Ved min mand ikk vil skrive til mig for han er squ ligeglad , så længe hans venner bliver der så er det hyggeligt for ham

Du lyder bitter...?

Det kan jeg egentlig godt forstå, hvorfor skal du forlade stedet med jeres barn når han skal feste? Kan han ikke feste andre steder?

Anmeld

24. februar 2013

Muhmi

Dobbelt...

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du lyder bitter...?

Det kan jeg egentlig godt forstå, hvorfor skal du forlade stedet med jeres barn når han skal feste? Kan han ikke feste andre steder?

Ja fordi jeg synes også det træls at de skal feste der og jeg skal ud med vores barn .

Han sagde han aldrig ka nyde livet hvis hans venner aldrig ka komme og feste der og overnatte . Da de bor i en anden by .

Ved ikk hvordan jeg skal sige til ham at det her er første og sidste gang

Anmeld

24. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Det er vel os dit hjem så jeg ville ta hjem når jeg havde lyst

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er vel os dit hjem så jeg ville ta hjem når jeg havde lyst

Men han villle nok blive vred over jeg forstyrre .

Og det mærkeligt hvis de ligger og sover

Anmeld

24. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja fordi jeg synes også det træls at de skal feste der og jeg skal ud med vores barn .

Han sagde han aldrig ka nyde livet hvis hans venner aldrig ka komme og feste der og overnatte . Da de bor i en anden by .

Ved ikk hvordan jeg skal sige til ham at det her er første og sidste gang

Du tager bare hjem nu her og så kan han se hvor fedt det er at vågne op til et barn der løber rundt og skriger når han har tømmermænd... Så skal han nok finde sig et andet sted at feste og sove brandert ud næste gang

Anmeld

24. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Men han villle nok blive vred over jeg forstyrre .

Og det mærkeligt hvis de ligger og sover

Det er vel lidt hans problem, det er os dit hjem og hvis han har et problem med det så må han jo finde et andet sted at feste/sove brandert ud.

Det er jo ham der har en underlig opførsel så hvis nogle sku ha lov til at være sur jamen så står han nok ik lige først i køen

Anmeld

24. februar 2013

SanneJensen

Anonym skriver:

Jeg havde sgu nok bare taget hjem nu, og ikke spekuleret på ham... Det er jo også dit hjem?

Anmeld

24. februar 2013

Dot D

Lige når du har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.