At få lavet bryster i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Maise86

LilyMarleen skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men der er nogle tjek efterfølgende, efter 14 dage og 3 måneder, mener jeg. Men jeg er faktisk ikke sikkert. Fu er også i kbh. Så kan du jo altid booke sådan en. Den koster 350,-

Hvor lang ventetid er der ca på operationen?

Og forpligtiger man sig til noget hvis man tager til FU?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Maise86

Maja84 skriver:

Har svaret på dine spørgsmål i citeringen

Håber du finder et godt sted hvor de kan give dig det resultat du ønsker, måske et løft ikke er nødvendigt alt efter hvor meget du skal i

Du skal også beregne udgift på sådan en bestemt støtte bh ting efter operationen hvis det ikke er med i prisen, hvilket ikke var tilfældet ved min søster, de kostede 600kr samtidig fik hun svært ved at finde bher så hun må bruge formuer på nyt undertøj, men hun skulle vist også have 70/75 E eller deromkring, så det er også noget man lige skal tænke på

Har din søster fortrudt det?

Tusind tak for dit svar

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Maise86 skriver:

Har din søster fortrudt det?

Tusind tak for dit svar

Både og, hun er glad for resultatet, men ville ikke have gjort det hvis hun vidste hvor omfattende det var, og hun har indtil nu været meget klar, om ikke at få nye indlæg i, når de andre skal ud om 10 år

Anmeld

23. februar 2013

fairlady

Har selv fået en reduktion, er klar over det er et andet snit, men vil bare lige fortælle at brysthud tager lang tid om at hele. Jeg gik lidt op, selvom jeg fulgte alle anbefalinger, hvilket resulterede i et stort ar, som jeg ikke lige havde medregnet.

Anmeld

23. februar 2013

LilyMarleen

Maise86 skriver:

Hvor lang ventetid er der ca på operationen?

Og forpligtiger man sig til noget hvis man tager til FU?

Der er vist ikke ret langtid, af hvad jeg har forhørt mig om. Og nej man forpligter sig ikke til noget ved en fu

Anmeld

24. februar 2013

FrkDitte

Maise86 skriver:

Jeg har besluttet at nu skal det være! Jeg skal have lavet bryster - forhåbentlig i løbet af sommeren

Kigger selvfølgelig priser, steder osv.

Har kigget på kirugirejser og kan se at jeg næsten kan spare 20.000 kr på at rejse med dem til Litauen og få det lavet.

Det er mange penge og jeg overvejer det.

Er her nogen der har erfaringer med kirugirejser? Gode som dårlige?

På forhånd tak

Hejsa,

Jeg har været i Thailand og fået lavet mine øjne, dvs. fjernet et stykke hud på øjenlågene..

Min far havde inviteret alle os børn til thailand (for 5 år siden) og da jeg så man kunne spare over 50% på den operation slog jeg til. Jeg havde inden da undersøgt meget grundigt, hvor det skulle foregå. (I thailand er plastikkirurgibranchen kæmpestor og lægerne meget veluddannede)

Så selve rejsen har jeg godt nok ikke betalt for.  Jeg er superglad for mine "nye øjne",  og der har ingen problemer været. Nu synes jeg så også at denne form for operation er relativ ukompliceret, derfor turde jeg godt. 

Hvis du har fundet et sted som du virkelig er tryg ved og kan se andre benytter med godt resultat, så er det jo bare det du skal gøre. Men det er lidt mere besværligt hvis nu der er problemer efter operationen når du er kommet hjem..

Jeg ville nok ikke udelukkende se på prisen, men mere på de resultater de kommer med.. 

Jeg vil rigtig gerne have opereret min næse, og har fundet den kirurg der skal lave den. Og det er i Tyrkiet. Jeg er med i gruppe på FB, hvor dem som enten skal eller har været dernede og fået lavet deres næse, deler billeder og erfaringer. Og jeg er meget tryg ved at tage derned. Der er efterhånden en del danskere som bruger ham.  Jeg skal bare lige vente til jeg har født den førstfødte som rumsterer i min mave lige nu 

Jeg har også fået lavet mine bryster, dog herhjemme i DK. Jeg gav 27.500 for det. Men hvis du også skal have et løft, ja så bliver det som regel ret dyrt.

Jeg brugte meget mylooks.dk til at finde erfaringer med de forskellige steder...

Jeg kan godt forstå du kigger efter et sted med en bedre pris end her i DK, men se dig godt for i kirurgi-junglen.. 

Held og lykke 

D.

Anmeld

24. februar 2013

Maise86

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg har været i Thailand og fået lavet mine øjne, dvs. fjernet et stykke hud på øjenlågene..

Min far havde inviteret alle os børn til thailand (for 5 år siden) og da jeg så man kunne spare over 50% på den operation slog jeg til. Jeg havde inden da undersøgt meget grundigt, hvor det skulle foregå. (I thailand er plastikkirurgibranchen kæmpestor og lægerne meget veluddannede)

Så selve rejsen har jeg godt nok ikke betalt for.  Jeg er superglad for mine "nye øjne",  og der har ingen problemer været. Nu synes jeg så også at denne form for operation er relativ ukompliceret, derfor turde jeg godt. 

Hvis du har fundet et sted som du virkelig er tryg ved og kan se andre benytter med godt resultat, så er det jo bare det du skal gøre. Men det er lidt mere besværligt hvis nu der er problemer efter operationen når du er kommet hjem..

Jeg ville nok ikke udelukkende se på prisen, men mere på de resultater de kommer med.. 

Jeg vil rigtig gerne have opereret min næse, og har fundet den kirurg der skal lave den. Og det er i Tyrkiet. Jeg er med i gruppe på FB, hvor dem som enten skal eller har været dernede og fået lavet deres næse, deler billeder og erfaringer. Og jeg er meget tryg ved at tage derned. Der er efterhånden en del danskere som bruger ham.  Jeg skal bare lige vente til jeg har født den førstfødte som rumsterer i min mave lige nu 

Jeg har også fået lavet mine bryster, dog herhjemme i DK. Jeg gav 27.500 for det. Men hvis du også skal have et løft, ja så bliver det som regel ret dyrt.

Jeg brugte meget mylooks.dk til at finde erfaringer med de forskellige steder...

Jeg kan godt forstå du kigger efter et sted med en bedre pris end her i DK, men se dig godt for i kirurgi-junglen.. 

Held og lykke 

D.

Tusind tak for dit rigtig gode og brugbare svar

Jeg har kigget rigtig meget rundt på nettet omkring erfaringer og gode erfaringer er for mig vigtigere end prisen - men jeg vil da ikke løbe fra at hvis jeg kan spare 20.000 kr og stadig få et godt resultat så er jeg på! Men ville aldrig gå på kompromis med resultatet for at spare pengene!

Jeg meldte mig ind på my looks igår og er sikker på at det er en side jeg vil bruge meget mere, for der er virkelig mange brugbare indlæg

Rigtig meget held og lykke med den lille i maven og dine fremtidige operationer

Anmeld

24. februar 2013

twinny

Når jeg ska lave lavet bryster bliver det i prag. De virker som om der er meget mere styr på det i udlandet.
Synes ikke nygart laver flotte bryster.

Anmeld

24. februar 2013

Asta&Alfred

Maise86 skriver:

Jeg har besluttet at nu skal det være! Jeg skal have lavet bryster - forhåbentlig i løbet af sommeren

Kigger selvfølgelig priser, steder osv.

Har kigget på kirugirejser og kan se at jeg næsten kan spare 20.000 kr på at rejse med dem til Litauen og få det lavet.

Det er mange penge og jeg overvejer det.

Er her nogen der har erfaringer med kirugirejser? Gode som dårlige?

På forhånd tak

Jeg synes du skal tænke dig godt om inden du vælger at få lavet et sådant indgreb i udlandet, da det kan være svært at vurdere om de har lige så gode forhold som i DK. Det er jo super vigtigt at der ikke kommer infektion i forbindelse med indgrebet, at alt udstyr er 110 % sterilt m.m. Derudover kan der være sprogbarriere som kan resultere i at der er ting der smutter i komunikationen.

Min svigerfar fik fx lavet større tandindgreb i Polen, som vidste sig ikke at være i orden, da han senere gik til kontrol i DK. 

Man skal ikke male fanden på væggen - Synes blot at du skal undersøge markedet rigtig godt inden du tager et valg, så det ender med en god oplevelse:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.