Maise86 skriver:
Jeg har besluttet at nu skal det være! Jeg skal have lavet bryster - forhåbentlig i løbet af sommeren
Kigger selvfølgelig priser, steder osv.
Har kigget på kirugirejser og kan se at jeg næsten kan spare 20.000 kr på at rejse med dem til Litauen og få det lavet.
Det er mange penge og jeg overvejer det.
Er her nogen der har erfaringer med kirugirejser? Gode som dårlige?
På forhånd tak 
Hejsa,
Jeg har været i Thailand og fået lavet mine øjne, dvs. fjernet et stykke hud på øjenlågene..
Min far havde inviteret alle os børn til thailand (for 5 år siden) og da jeg så man kunne spare over 50% på den operation slog jeg til. Jeg havde inden da undersøgt meget grundigt, hvor det skulle foregå. (I thailand er plastikkirurgibranchen kæmpestor og lægerne meget veluddannede)
Så selve rejsen har jeg godt nok ikke betalt for. Jeg er superglad for mine "nye øjne", og der har ingen problemer været. Nu synes jeg så også at denne form for operation er relativ ukompliceret, derfor turde jeg godt.
Hvis du har fundet et sted som du virkelig er tryg ved og kan se andre benytter med godt resultat, så er det jo bare det du skal gøre. Men det er lidt mere besværligt hvis nu der er problemer efter operationen når du er kommet hjem..
Jeg ville nok ikke udelukkende se på prisen, men mere på de resultater de kommer med..
Jeg vil rigtig gerne have opereret min næse, og har fundet den kirurg der skal lave den. Og det er i Tyrkiet. Jeg er med i gruppe på FB, hvor dem som enten skal eller har været dernede og fået lavet deres næse, deler billeder og erfaringer. Og jeg er meget tryg ved at tage derned. Der er efterhånden en del danskere som bruger ham. Jeg skal bare lige vente til jeg har født den førstfødte som rumsterer i min mave lige nu 
Jeg har også fået lavet mine bryster, dog herhjemme i DK. Jeg gav 27.500 for det. Men hvis du også skal have et løft, ja så bliver det som regel ret dyrt.
Jeg brugte meget mylooks.dk til at finde erfaringer med de forskellige steder...
Jeg kan godt forstå du kigger efter et sted med en bedre pris end her i DK, men se dig godt for i kirurgi-junglen.. 
Held og lykke 
D.