At få lavet bryster i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

LilyMarleen

Maise86 skriver:

Ej tusind tak. Det er da lidt en anden pris end de 50.000.

Må jeg spørge hvad du skal have lavet?

Jamen selvtak

Jeg skal have forstørrelse samt løft.. Og jeg GLÆDER MIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Maise86

LilyMarleen skriver:

Jamen selvtak

Jeg skal have forstørrelse samt løft.. Og jeg GLÆDER MIG!!

Kan jeg virkelig godt forstå! Er prisen på de 32.000 inkl implantater?

Jeg vil også rigtig gerne have det lavet.

Hvor lang tid efter operationen må du ikke arbejde?

Jeg er SSH'er og er virkelig i tvivl om hvor længe man skal afsætte.

Bliver du indlagt bagefter eller er det hjem samme dag?

Håber det er okay jeg stiller spørgsmål

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Maise86 skriver:

Helt okay du har den holdning

Jeg har jo også de tanker og det er derfor jeg søger erfaringer fra nogen der har prøvet det eller kender nogen der har

Jeg har prøvet større operationer, som intet havde med kosmetisk operationer at gøre, og min søster fik for nyligt lavet sine med ca 400 i hver bryst. Det er ikke for sjov man bliver skåret i, og min søster havde SÅ mange smerter de første 2 uger, vidste hun det ville være så slemt havde hun aldrig fået det lavet, hun kunne den første uge ikke gå ud på toilettet selv, komme omkring kunne hun ikke og måtte kun ligge på ryggen, siddende halvvejs.
Fraråder kraftigt udlandet og ville helle give ekstra for at få et godt forløb, så hør erfaringer fra steder hvor de laver bryster, feks kunne min søster ikke få fat i de vagthavende hele weekenden, hun var opereret torsdag, selv om det var med i prisen at hun kunne ringe døgnet rundt, hun tog først telefonen mandag, de ringede ikke engang tilbage, og hun måtte kontakte en vagtlæge fordi hun var så syg og reagerede på morfinen.

Find et godt sted med gode anbefalinger, og så spar lidt mere op, det er nok mit råd

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Maise86 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå! Er prisen på de 32.000 inkl implantater? Min søster gav 25.000 for ca 400 ml i hver 

Hvor lang tid efter operationen må du ikke arbejde? 2 uger 

Jeg er SSH'er og er virkelig i tvivl om hvor længe man skal afsætte.ville nok gøre det i starten af en sommerferie hvor du så har 3 uger før du starter op igen , gerne 4 uger, mener der er noget med løft  de første 4-6 uger 

Bliver du indlagt bagefter eller er det hjem samme dag? Man bliver udskrevet samme dag, sjældent man bliver natten over, i ingo min søster fik sagde de oftest 4 timer efter operationen 

Svarer lige fra søsters erfaring

Anmeld

23. februar 2013

LilyMarleen

Maise86 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå! Er prisen på de 32.000 inkl implantater?

Hvor lang tid efter operationen må du ikke arbejde?

Jeg er SSH'er og er virkelig i tvivl om hvor længe man skal afsætte.

Bliver du indlagt bagefter eller er det hjem samme dag?

Ja det er inkl implentater, max 700ml. Man er ikke indlagt bagefter, man kommer hjem samme dag. Jeg mener det er 3 uger man ikke må arbejde. Jeg selv går i skole, så det regner jeg ikke med bliver et større problem. Det håber jeg i hvert fald ikke.

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

Maja84 skriver:

Jeg har prøvet større operationer, som intet havde med kosmetisk operationer at gøre, og min søster fik for nyligt lavet sine med ca 400 i hver bryst. Det er ikke for sjov man bliver skåret i, og min søster havde SÅ mange smerter de første 2 uger, vidste hun det ville være så slemt havde hun aldrig fået det lavet, hun kunne den første uge ikke gå ud på toilettet selv, komme omkring kunne hun ikke og måtte kun ligge på ryggen, siddende halvvejs.
Fraråder kraftigt udlandet og ville helle give ekstra for at få et godt forløb, så hør erfaringer fra steder hvor de laver bryster, feks kunne min søster ikke få fat i de vagthavende hele weekenden, hun var opereret torsdag, selv om det var med i prisen at hun kunne ringe døgnet rundt, hun tog først telefonen mandag, de ringede ikke engang tilbage, og hun måtte kontakte en vagtlæge fordi hun var så syg og reagerede på morfinen.

Find et godt sted med gode anbefalinger, og så spar lidt mere op, det er nok mit råd

Mange tak for svar!

Det er sådan nogle erfaringer jeg rigtig meget har brug for

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

LilyMarleen skriver:

Ja det er inkl implentater, max 700ml. Man er ikke indlagt bagefter, man kommer hjem samme dag. Jeg mener det er 3 uger man ikke må arbejde. Jeg selv går i skole, så det regner jeg ikke med bliver et større problem. Det håber jeg i hvert fald ikke.

Det lyder rigtig fint!

Hvor mange gange skal man på klinikken efter operationen? Ved du det?Tænker bare at jeg bor ret langt væk

Anmeld

23. februar 2013

LilyMarleen

Det lyder rigtig fint!

Hvor mange gange skal man på klinikken efter operationen? Ved du det?Tænker bare at jeg bor ret langt væk

Jeg ved det faktisk ikke, men der er nogle tjek efterfølgende, efter 14 dage og 3 måneder, mener jeg. Men jeg er faktisk ikke sikkert. Fu er også i kbh. Så kan du jo altid booke sådan en. Den koster 350,-

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

LilyMarleen skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men der er nogle tjek efterfølgende, efter 14 dage og 3 måneder, mener jeg. Men jeg er faktisk ikke sikkert. Fu er også i kbh. Så kan du jo altid booke sådan en. Den koster 350,-

Fedt at det også er i Kbh. Booker en tid med det samme hvis man kan

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Maise86 skriver:

Mange tak for svar!

Det er sådan nogle erfaringer jeg rigtig meget har brug for

Har svaret på dine spørgsmål i citeringen

Håber du finder et godt sted hvor de kan give dig det resultat du ønsker, måske et løft ikke er nødvendigt alt efter hvor meget du skal i

Du skal også beregne udgift på sådan en bestemt støtte bh ting efter operationen hvis det ikke er med i prisen, hvilket ikke var tilfældet ved min søster, de kostede 600kr samtidig fik hun svært ved at finde bher så hun må bruge formuer på nyt undertøj, men hun skulle vist også have 70/75 E eller deromkring, så det er også noget man lige skal tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.