Maise86 skriver:
Helt okay du har den holdning 
Jeg har jo også de tanker og det er derfor jeg søger erfaringer fra nogen der har prøvet det eller kender nogen der har 
Jeg har prøvet større operationer, som intet havde med kosmetisk operationer at gøre, og min søster fik for nyligt lavet sine med ca 400 i hver bryst. Det er ikke for sjov man bliver skåret i, og min søster havde SÅ mange smerter de første 2 uger, vidste hun det ville være så slemt havde hun aldrig fået det lavet, hun kunne den første uge ikke gå ud på toilettet selv, komme omkring kunne hun ikke og måtte kun ligge på ryggen, siddende halvvejs.
Fraråder kraftigt udlandet og ville helle give ekstra for at få et godt forløb, så hør erfaringer fra steder hvor de laver bryster, feks kunne min søster ikke få fat i de vagthavende hele weekenden, hun var opereret torsdag, selv om det var med i prisen at hun kunne ringe døgnet rundt, hun tog først telefonen mandag, de ringede ikke engang tilbage, og hun måtte kontakte en vagtlæge fordi hun var så syg og reagerede på morfinen.
Find et godt sted med gode anbefalinger, og så spar lidt mere op, det er nok mit råd
Anmeld