At få lavet bryster i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.806 visninger
28 svar
5 synes godt om
23. februar 2013

Maise86

Jeg har besluttet at nu skal det være! Jeg skal have lavet bryster - forhåbentlig i løbet af sommeren

Kigger selvfølgelig priser, steder osv.

Har kigget på kirugirejser og kan se at jeg næsten kan spare 20.000 kr på at rejse med dem til Litauen og få det lavet.

Det er mange penge og jeg overvejer det.

Er her nogen der har erfaringer med kirugirejser? Gode som dårlige?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

LilleLene

Maise86 skriver:

Jeg har besluttet at nu skal det være! Jeg skal have lavet bryster - forhåbentlig i løbet af sommeren

Kigger selvfølgelig priser, steder osv.

Har kigget på kirugirejser og kan se at jeg næsten kan spare 20.000 kr på at rejse med dem til Litauen og få det lavet.

Det er mange penge og jeg overvejer det.

Er her nogen der har erfaringer med kirugirejser? Gode som dårlige?

På forhånd tak

følger lige med

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

LilleLene skriver:

følger lige med

Helt iorden

Anmeld

23. februar 2013

Lady Marion <3

Turde du det ??  Hvad koster det i Litauen ??  Hvad hvis de ikke er pæne efter hævelsen er faldet ??  Tænker klart det er nemmest og tryggest i DK og hos Nygarth koster det 30000 kr , det syntes jeg ikke er så dyrt

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

Lady Marion <3 skriver:

Turde du det ??  Hvad koster det i Litauen ??  Hvad hvis de ikke er pæne efter hævelsen er faldet ??  Tænker klart det er nemmest og tryggest i DK og hos Nygarth koster det 30000 kr , det syntes jeg ikke er så dyrt

Jeg tror jeg både skal have lavet et løft og have implantater og så løber det op i næsten 50.000 kr og kan få lavet det samme i Litauen for 28.000.

Det er også de ting du skriver jeg overvejer og skal have styr på hvis det nu ikke bliver som forventet

Anmeld

23. februar 2013

Lady Marion <3

Maise86 skriver:

Jeg tror jeg både skal have lavet et løft og have implantater og så løber det op i næsten 50.000 kr og kan få lavet det samme i Litauen for 28.000.

Det er også de ting du skriver jeg overvejer og skal have styr på hvis det nu ikke bliver som forventet

Jeg havde sparet op så jeg kunne få det gjort i DK   Men jeg er sgu også en kylling

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Jeg ville aldrig få foretaget sådan noget i udlandet, det er en stor operation, og at stå med spørgsmål hvor sproget kan give problemer, transport mens man er i smerter og hvis der kom komplikationer.

Jeg ville få det lavet i Danmark og forstår ikke man tør få det lavet i udlandet. Det er jo ikke noget man bare lige gør, og der er altid risiko forbundet med en operation. Samtidig kan man bedre forklare det ønskede resultat og finde ud af hvad der skal laves.

Jeg er ikke for de operationer, og nok derfor jeg aldrig ville risikere noget, fordi et indgreb er hårdt ved kroppen, og ville ikke vælge så mange ricisi for at spare lidt penge.

Anmeld

23. februar 2013

LilyMarleen

Maise86 skriver:

Du kan få løft samt forstørrelse med max 700ml til 32.000

http://www.instylebeauty.dk/index.php

Susanne Arffmann som laver dem har rigtig gode anbefalinger herinde fra : http://kosmetiskguide.dk/ som er et debat forum omkring kosmetiske operationer..

Jeg skal selv til fu hos susanne d.20 Marts.

God fornøjelse

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

Maja84 skriver:

Jeg ville aldrig få foretaget sådan noget i udlandet, det er en stor operation, og at stå med spørgsmål hvor sproget kan give problemer, transport mens man er i smerter og hvis der kom komplikationer.

Jeg ville få det lavet i Danmark og forstår ikke man tør få det lavet i udlandet. Det er jo ikke noget man bare lige gør, og der er altid risiko forbundet med en operation. Samtidig kan man bedre forklare det ønskede resultat og finde ud af hvad der skal laves.

Jeg er ikke for de operationer, og nok derfor jeg aldrig ville risikere noget, fordi et indgreb er hårdt ved kroppen, og ville ikke vælge så mange ricisi for at spare lidt penge.

Helt okay du har den holdning

Jeg har jo også de tanker og det er derfor jeg søger erfaringer fra nogen der har prøvet det eller kender nogen der har

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

LilyMarleen skriver:

Du kan få løft samt forstørrelse med max 700ml til 32.000

http://www.instylebeauty.dk/index.php

Susanne Arffmann som laver dem har rigtig gode anbefalinger herinde fra : http://kosmetiskguide.dk/ som er et debat forum omkring kosmetiske operationer..

Jeg skal selv til fu hos susanne d.20 Marts.

God fornøjelse

Ej tusind tak. Det er da lidt en anden pris end de 50.000.

Må jeg spørge hvad du skal have lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.