Fødselsdagsfest uden mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

jydeinden

der havde jeg nok forlangt at få at vide hvem der agtede at komme i mit hjem.. mit hjem mine spilleregler og hvis min kæreste ikke kunne respektere det måtte han holde sin fest et andet sted og hvis aftalen var at det kun skulle være en herre aften så skulle den aftale også overholdes, det andet holder ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

FruK

M (: skriver:

Det er vel op til din kæreste at skære igennem og sige, at det er herreaften, og at der derfor (sjovt nok) ikke skal kærester/koner med.. 

Fint nok at ville holde en herre-aften, men hvis de har misforstået konceptet og vil have koner med, så må din kæreste være mand nok til at sige fra.

Anmeld

23. februar 2013

Amanda Stage

Uanset hvad, så synes jeg det er meget mystisk man, i det hele taget, holder fødselsdag uden sin kone  Mandeaftener kan han da have på alle andre tidspunkter og når det så ER en mandeaften burde der kun være mænd med. Jeg synes faktisk det her, er det mest mærkelige jeg længe har hørt 

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er helt ok at han gerne vil holde en mande fødselsdag, uden div koner/ kærster! At de andre så kommer med deres koner/ kærster, mens du bliver sendt i byen, syntes jeg er lidt tarveligt! Der burde din kærste sig til sine venner at det kun er mande aften, og at i ellers må holde festen en dag, hvor du også ka deltage.

Her holder vi næsten altid kun venne/ veninde fødselsdage, for vores venner, uden deres kærster. Syntes det er vildt hyggeligt at holde kun tøse fest feks!! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

chael

Det er overhovedet ikke iorden!!

Jeg ville ikke finde mig i det. Og kan han ikke sige nej til vennerne, kan han heller ikke sige nej til dig...!!!

Kæft der findes nogen mærkelige mænd, rundt omkring derude

Anmeld

23. februar 2013

wamse

Jeg kan sagtens forstå at man vil holde mandeaften eller for kvinden tøseaftner, men det er da bare ikke okay, at der kommer kvinder også, og du så ikke kan deltage

Men at klandrer din mands venner, det synes jeg så ikke er fair. Det er din mand, som holder noget, og ham der har sagt ja, til at de kvinder kommer med. Det er ham, som har et ansvar overfor dig, og ham der burde tage hensyn til dig.

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

Han viste ikk hva han skulle end acceptere det bare der blev jeg godt nok ked af det .

Jeg fortalte ham mine følelser og at det var respektløs overfor mig især når han fra starten ville ikke ha mig med da vi ikk har nogen som kan passe vores søn så har vi en regel med at vi fester hver for os selv hvor vi skiftes til at passe vores søn .

Men han kan ik sige nej til sine mærkelige venner. De har tit udnyttet ham og det kan han ikk se . Vi skændes tit fordi han bliver sur på mig når jeg siger til ham at de udnytter ham godt til.

Men igår fik jeg ham til at sige til sin ven de ikk sku komme med nogen piger da det er respektløs overfor mig og Det accepterede de . Men jeg har stadig lidt tvivl i mig . Føler hans venner kan finde på at komme lige pludseligt med andre piger kender dem ikk og stoler derfor ikk på dem

Anmeld

23. februar 2013

bøllen

Jeg syntes det er helt fair og holde en herre fødselsdag men det skal selvfølgelig indebære INGEN kvindelig gæster overhovedet.

kan ikke se noget galt i hygge aften alene med sine venner men reglerne skal være ens og selvfølgelig skal deres påhæng ikke med.

jeg ville fuldt ud respektere min mand holdt sådan en fest men ville godt nok blive sur hvis der kom andre kvinder / kærester og jeg ikke måtte. Men det kunne min mand nu heller ikke finde på.

kan svigermor ikke passe jers barn så du kan være med ?

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg syntes det er helt fair og holde en herre fødselsdag men det skal selvfølgelig indebære INGEN kvindelig gæster overhovedet.

kan ikke se noget galt i hygge aften alene med sine venner men reglerne skal være ens og selvfølgelig skal deres påhæng ikke med.

jeg ville fuldt ud respektere min mand holdt sådan en fest men ville godt nok blive sur hvis der kom andre kvinder / kærester og jeg ikke måtte. Men det kunne min mand nu heller ikke finde på.

kan svigermor ikke passe jers barn så du kan være med ?

Nej svigermor er for gammel :/

Men jeg føler Heller ikk velkommen hvis jeg skal være med alligevel bare fordi de tager deres piger med :/ det var jo meningen jeg ikke sku være der da de skal hygge sig som gamle dage med vennerne.

Anmeld

23. februar 2013

FruK

Anonym skriver:

Han viste ikk hva han skulle end acceptere det bare der blev jeg godt nok ked af det .

Jeg fortalte ham mine følelser og at det var respektløs overfor mig især når han fra starten ville ikke ha mig med da vi ikk har nogen som kan passe vores søn så har vi en regel med at vi fester hver for os selv hvor vi skiftes til at passe vores søn .

Men han kan ik sige nej til sine mærkelige venner. De har tit udnyttet ham og det kan han ikk se . Vi skændes tit fordi han bliver sur på mig når jeg siger til ham at de udnytter ham godt til.

Men igår fik jeg ham til at sige til sin ven de ikk sku komme med nogen piger da det er respektløs overfor mig og Det accepterede de . Men jeg har stadig lidt tvivl i mig . Føler hans venner kan finde på at komme lige pludseligt med andre piger kender dem ikk og stoler derfor ikk på dem

Måske din mand burde finde sig nogle nye venner - Eller lære at sige fra overfor dem han har? Det lyder ikke som om de respekterer ham særlig meget, hvis de bliver inviteret uden koner og så kan finde på at tage dem med alligevel.

Du behøver jo ikke at kunne stole på din mands venner - men du burde kunne stole nok på din mand til at vide at hvis han holder fest for gutterne, så sørger han for, at det kun er gutterne. Han burde sige fra overfor dem - om ikke andet, så af respekt for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.