Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Fordi han hygger sig bedst med sine venner alene :/ Jeg kender ikk hans venner og han føler sig mere fri uden mig tror jeg
Fordi han hygger sig bedst med sine venner alene :/ Jeg kender ikk hans venner og han føler sig mere fri uden mig tror jeg
Okay det syns jeg så er rigtig underligt ..
I har barn sammen ? , men du kender ikke hans venner ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det var meningen han ville holde en stille og rolig aften med sine venner og hygge
Det var meningen han ville holde en stille og rolig aften med sine venner og hygge
tja, det vel nok bare fordi jeg er sådan familie menneske synes det er mærkeligt at holde sådan noget uden familie, når man vel og mærke er voksen og har fået sig en altså...
morethanperfect skriver: Hmm .. Det da træls for dig , og jeg kan godt forstå dig .. Men altså , ja .. Jeg ville nok se om jeg kunne få passet min søn hos svigermor så jeg kunne deltage .. Men hvis ikke er det vel bare sådan det er .. Jeg vile nok ikke blive sur over det ..
Hmm ..
Det da træls for dig , og jeg kan godt forstå dig .. Men altså , ja .. Jeg ville nok se om jeg kunne få passet min søn hos svigermor så jeg kunne deltage .. Men hvis ikke er det vel bare sådan det er .. Jeg vile nok ikke blive sur over det ..
morethanperfect skriver: Okay det syns jeg så er rigtig underligt .. I har barn sammen ? , men du kender ikke hans venner ??
Anonym skriver: Men synes det er respektløs af hans venner når de får at vise at jeg ikk vil være der da det er kun fyrene
Men synes det er respektløs af hans venner når de får at vise at jeg ikk vil være der da det er kun fyrene
Tja .. Det er da også lidt underligt ..
Men vil han ikke ha du er der ? Eller vil DU ikke være der ?
Jeg forstår det ikke helt ?
Det er vel op til din kæreste at skære igennem og sige, at det er herreaften, og at der derfor (sjovt nok) ikke skal kærester/koner med..
isabellasmor skriver: tja, det vel nok bare fordi jeg er sådan familie menneske synes det er mærkeligt at holde sådan noget uden familie, når man vel og mærke er voksen og har fået sig en altså...
Anonym skriver: Ja de bor i en anden by og han besøger dem der og overnatter engang imellem. Jeg har ik haft muligheden for det
Ja de bor i en anden by og han besøger dem der og overnatter engang imellem. Jeg har ik haft muligheden for det
Ej hvor underligt .. Har de aldrig været hjemme hos jer eller noget ?? Aldrig set jeres barn ??
Anonym skriver: Hehe det er jeg også Men han ville holde en aften med sine venner så måtte han det men det er respektløs at der kommer andre piger med i mit hjem uden at jeg er der.
Hehe det er jeg også Men han ville holde en aften med sine venner så måtte han det men det er respektløs at der kommer andre piger med i mit hjem uden at jeg er der.
helt enig, det synes jeg også. der er langt fra en mandehørme aften, til at man slæber sine damer med.. synes jeg heller ikke han kan være bekendt.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128