Fødselsdagsfest uden mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.352 visninger
30 svar
29 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Min mand holder Fødselsdagsfest i weekenden med sine gamle venner som skal til overnatning her hos os og derfor skal jeg sove hos svigermor med vores søn .

Men lige pludseligt siger hans venner at nogle af dem tager deres kærester / koner med til festen og jeg kan ikk vær med da vi ikk har aftalt at få passet vores søn nogle steder :/

Så det er virkelig respektløs at hans kone skal sove udd fordi han holder fest mens de andre kommer og fester med deres kærester . Min mand siger han ikk kan sige nej til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand holder Fødselsdagsfest i weekenden med sine gamle venner som skal til overnatning her hos os og derfor skal jeg sove hos svigermor med vores søn .

Men lige pludseligt siger hans venner at nogle af dem tager deres kærester / koner med til festen og jeg kan ikk vær med da vi ikk har aftalt at få passet vores søn nogle steder :/

Så det er virkelig respektløs at hans kone skal sove udd fordi han holder fest mens de andre kommer og fester med deres kærester . Min mand siger han ikk kan sige nej til dem

Kan svigermor ikke tage sønnike alene? Jeg ville ikke acceptere en fest med venner + disses kærester i MIT hjem, hvis jeg ikke selv var velkommen.. Synes det lyder meget mærkeligt.. 

Anmeld

22. februar 2013

isabellasmor

M (: skriver:

Kan svigermor ikke tage sønnike alene? Jeg ville ikke acceptere en fest med venner + disses kærester i MIT hjem, hvis jeg ikke selv var velkommen.. Synes det lyder meget mærkeligt.. 

enig.. synes det er mærkeligt han i det hele taget vil holde fødselsdag uden dig? 

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger

VIL han ikke have dig med , eller er det bare fordi du ikke kan få passet jeres søn ?? 

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

enig.. synes det er mærkeligt han i det hele taget vil holde fødselsdag uden dig? 

Det var meningen han ville holde en stille og rolig aften med sine venner og hygge

Anmeld

22. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

Det var meningen han ville holde en stille og rolig aften med sine venner og hygge

Men hvorfor kan du ikke deltage i det bare fordi hans venner kommer?

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

VIL han ikke have dig med , eller er det bare fordi du ikke kan få passet jeres søn ?? 

Det var meningen en fest uden piger hvor de ku hygge sig kun vennerne .

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Men hvorfor kan du ikke deltage i det bare fordi hans venner kommer?

Fordi han hygger sig bedst med sine venner alene :/

Jeg kender ikk hans venner og han føler sig mere fri uden mig tror jeg

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Det var meningen en fest uden piger hvor de ku hygge sig kun vennerne .

Hmm .. 

Det da træls for dig , og jeg kan godt forstå dig .. Men altså , ja .. Jeg ville nok se om jeg kunne få passet min søn hos svigermor så jeg kunne deltage .. Men hvis ikke er det vel bare sådan det er .. Jeg vile nok ikke blive sur over det ..

Anmeld

22. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

Fordi han hygger sig bedst med sine venner alene :/

Jeg kender ikk hans venner og han føler sig mere fri uden mig tror jeg

Men du lærer dem jo aldrig at kende, hvis du ikke må møde dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.