hvad kan jeg gøre her og nu. (manglende afføring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Bølle's moar<3

LR85 skriver:

Jeg er sygeplejerske og arbejder blandt andet med børn, har selv to børn. 

Og hvad er der med attityden?

Måske er du blevet rådet til noget andet og det er fint. Men lad være at male fanden på væggen til trådstarter. Du gør hende måske unødigt nervøs. 

Min attitude  fejler intet, jeg spørger bare om du er læge - var det ondt spurgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Mettefpigen

Bølle's moar<3 skriver:

D

Så små børn SKAL have afføring hver dag!!

TS, massér hendes mave, rundt om navlen - MED uret, det er vigtigt!

cykle med hendes ben.

Lav ormen på hendes mave - før din hånd fra hende bryst og ned til blekanten.

Giv hende et bad, temperaturen skal være passende til hende, ikke for varmt - hvis det stadig ikke sætter gang i noget, så ring til vagtlægen og spørg om du må give hende noget lactulose - begynd aldrig uden at rådføre dig med en læge!!

Rigtig god bedring med den lille ny

De SKAL ikk have afføring hver dag.... Der kan godt gå dage imellem... Hvis de har det fint, så sker der ikk noget ved det..

Anmeld

23. februar 2013

LR85

Mettefpigen skriver:

De SKAL ikk have afføring hver dag.... Der kan godt gå dage imellem... Hvis de har det fint, så sker der ikk noget ved det..

Anmeld

23. februar 2013

L&V

Mettefpigen skriver:

Flaske børn må gå et par dage hvis det ikke plager dem og ammebørn kan der gå uger. Så længe de ik har ondt osv er der ingen ko på isen

Anmeld

23. februar 2013

Enirt

LBK skriver:

Hej de damer.

Jeg sidder her med min 5 dage gamle datter i armene. Hun har ikke haft afføring siden i går aften (20 tiden) og det plager hende tilsynelandene allerede. Hun maser og presser og prutter men intet sker der. 

Hun klynker og er ked af det.

Er der nogle gode fif hvor jeg kan hjælpe hende nu og her..????