Puha.. (angående huskøb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

henh01

Anonym skriver:

Nr 1 har 2 badeværelser og 1 toilet. Nr 2. har 2 badeværelser. De har begge lige mange værelser. Nr 2 er 10 kvm større.

så havde jeg ikke været i tvivl - havde valgt nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Endelig er vi blevet godkendt til hus. En stor drøm der endelig er kommet i opfyldelse. Vi fandt så et hus som har det hele men men.. der skal arbejdes meget med det. Vægge der skal væltes, al tapet skal hives af og der skal males, nyt køkken og gulve der skal slibes samt lofter der skal shines op. I starten tænkte vi, at det kunne vi da sagtens men så faldt vi over et andet hus, 2 km derfra i samme nabolag. Og det her hus er selvfølgelig 200000 dyrere men til gengældt skal der intet laves. Man kan flytte ind os så bor man der bare. Vi er så meget i tvivl. Vi har for 3 uger siden begyndt at byde på det 1. hus men det er 3 arvinger der har det og de er så grådige at vi kun er kommet 50000 ned fra den oprindelig pris. Puha.. what to do...

Ville vælge hus nr 2

Anmeld

22. februar 2013

isabellasmor

ville uden at tøve, vælge nr 2! 

især med børn osv... det andet ville simpelthen være at gabe over for meget.. i min verden i hvert fald...

held og lykke  glæder mig til det en dag er min tur 

Anmeld

23. februar 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nr 1. Beliggenheden er fantastisk, haven er perfekt, der er en lille gårdhave og jeg kan se mulighederne. Men samtidig så tror jeg bare ikke jeg orker at skulle renovere i flere mdr. Især fordi vi begge har fuldtidsarbejde og 3 børn

Jeg tror jeg ville risikere at drømme om hus 1 hele mit liv, hvis jeg valgte hus 2 ...

Spørgsmålet er om du er som mig?

Anmeld

23. februar 2013

aarhusmor

Jeg ville sende en email til ejendomsmægleren om hus nr. 1 og sige at I gerne vil trække jeres tilbud tilbage.

Så ville jeg vente nogle  dage for at høre om der dukker et modtilbud op fra dem.

Gør der ikke det ville jeg slå til på hus nr. 2.

Man kan måske få et meget mere lækkert hus i nr. 2, men beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed. Det bliver aldrig kedeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.