Sove med dit spædbarn,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Cris

Rikke skriver:

Drop alle de der anbefalinger... det de råder til i dag, fraråder de alligevel om 5 år... Synes sgu nogen gange det er umuligt at finde ud hvad man nu må og ikke må!

Ja, det er næsten umuligt at følge alt de regler længere!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Cris

Betina88 skriver:

Jeg vil putte Phillip over i sin seng , så han ka' sove tryg og godt .. Jeg tør slet ikk' sove sammen med ham , hvis nu vi ligger oven på ham .. Den tanke tør jeg slet ikk' at tænke på ..

Bare rollig, jeg tænkte også, at jeg ikke kunne gør det... Men din hjerne ændre sig fuldstandig efter fødsel og du kan mærke babien og passe på ham ligemeget om du er vågen eller om du sover!

Anmeld

21. juni 2009

Cris

Zafir skriver:

Min kloge JM sagde, at det var en skrøne at man sov børnene ihjel. Det skete tit i gamle dage, men ikke nu om dage. SElvfølgelig skal de have deres egen dyne, for ellers blvier de for varme. Da Idun var lille bitte, sov hun med amme puden rundt om sig de første uger, ellers ikke

Ja, Zafir, jeg synes også, at det er næsten umuligt at gør noget galt med dem, hvis man følger nogle enkelte regler!

I stedet for ammepuden (hos os fyldte den lidt for meget, synes jeg) har jeg bare viklet babien i sin dyne. Han blev bare som en shawarme rulle eller en is-waffel, hvis I forstå, hvad jeg mener. hovedet lå på en hjørne at hans dyne og så har jeg viklet ham. Og jeg har lagt ham mellem min mands og mit hovedet (vi rykkede en lille smule ned) og det gik fint. Han skulle amme, så har jeg åbnet dynen og taget ham. Jeg sov aldrig rigtigt, da han var så lille og ammet (også fordi nogle gange kunne han ikke rigtig tage fat og jeg skulle hjælpe) men det var rart at bare ligge. Da han var færdig eller fald i søvn, så kom han tilbage i sin dyne og jeg har lavet en shawarme igen hehe. Ingen problem. Da han kunne sove to eller tre timer af gangen, så har jeg taget liften ved siden af vores seng og stillet den på to stol. Og han sov der. Jeg tror, at han var en måned eller 6 uger. Og fra den tid indtil nu, nogle gange sover han i sin seng ved siden af os, nogle gange sover han bare hos os.

Som sagt, der er nogle ting som er fornuftige og ikke fornuftige og mødrene kan straks mærke det!!!!

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

Cris skriver:

Bare rollig, jeg tænkte også, at jeg ikke kunne gør det... Men din hjerne ændre sig fuldstandig efter fødsel og du kan mærke babien og passe på ham ligemeget om du er vågen eller om du sover!

Ej , hvor dejligt .. At vi ka' regere hurtigt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.