Sove med dit spædbarn,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Mca<3

Hva nu det ??
Troede det var så godt ..
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/03/26/062611.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Janep

hmm ok..

troede os det var godt for barnet at ligge samme seng som mor.

hvis man nu køber sådan en halv seng der står ved siden af den store seng ´mund så ikk nok det går. og bare et lille tæppe til baby

Anmeld

20. juni 2009

Mca<3

Janep skriver:

hmm ok..

troede os det var godt for barnet at ligge samme seng som mor.

hvis man nu køber sådan en halv seng der står ved siden af den store seng ´mund så ikk nok det går. og bare et lille tæppe til baby

Jo men så skal man huske at bære baby over i sin egen side når man har ammet ,,   Så kan man næsten ligeså godt benytte en vugge el seng

Anmeld

20. juni 2009

Anja

Det er nogle mdr siden jeg først hørte om det. Jeg har aldrig selv sovet med mine, både de og jeg har sovet bedre hver for sig

Anmeld

20. juni 2009

A.

jeg har sovet med mathinus det første 3 ugwr bagefter sov han igennem og i sin seng men men nr 2 vil jeg også sove sammen med

Anmeld

20. juni 2009

SaNiNa

Minsp sagde i går at han gerne må sove i sengen hos ps bare vi ikke sover samtidig,og hvis han skulle sove i sengen hos os skulle have ligge på et fladt stykke og med sin egen dyne.

men uden på syhuset sov han på maven af mig og det anbefalede de.... Så ja det er jo ikke lige frem til at blive klog på.

Anmeld

20. juni 2009

Challe13

okay.. det er da kun til at blive forvirret af.. på sygehuset anbefalede de at barn og mor sov sammen ( hvilket jeg ikke troede da jeg var ved at gøre klar til første nat.... da jeg er overvægtig) men det gjorde de og vi sov sammen.... hvilket jeg også gjorde de første TRE måneder herhjemme,,,,,,,,,,,,,vi faldt gerne i søvn NÆSTEtip mod NÆSEtip ,,
og HUN lever stadig.,... jeg har ikke lagt mig på hende...
og nu sover hun fint i egen seng...
og ja skal jeg have et eller flere børn så kommer de også med mor i seng...... eller måske i en der kan sættes på sengen... så det stadig er nemt at røre og trøste barnet....
Challe

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Mon ikke "bare" det er fordi barnet nemt bliver for varmt under en voksendyne og/eller tæt på et voksent menneske.
Jeg har haft mine oppe i sengen, men de havde deres egen plads og egen lille dyne og det ville jeg aldrig gøre anderledes...
Jeg ville roligt putte med min baby tæt på..
Knus Eva..

Anmeld

20. juni 2009

Nanna1985

Jeg vil nu gøre som jeg altid har gjort

Fia sov den første måned i midten af mig og manden og vi sov alle dejligt.. 
Derefter  kom hun over i sin lift og sov i den, til hun var 4 mdr..
Så fyldte hun efterhånden en del og sov ikk godt, så hun kom på sit eget værelse i sin egen seng og det var lykken   

Jeg vil gøre det samme med nr. 2 når h*n melder sin ankomst

Anmeld

20. juni 2009

Cris

Jeg tror også, at det handler mest om, hvordan man sover med et spædbarn. hvis barnet ligger mellem brystet og armen, kunne det være, at den lille bliver for varmt eller dynen kommer på hans næse... Men hvis man sorger for at flytte den lidt, tættere på vores hoved men sin dyne, så kan jeg ikke se problemet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.