Seng i seng, er der nogen der har erfaringer med den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Agnete

tarkoflen skriver:

Jeg har hørt, at babyer har rigtig godt af at sove så tæt som muligt på mor især i de første 14 dage, fordi det er trygt og de kan høre mors hjerteslag... Og jeg er bestemt ikke meget for at have baby i sengen, fordi jeg ikke tror jeg vil få sovet, men det tror jeg, at jeg ville, hvis jeg havde sådan en

Det er siderne der gør, at jeg tror jeg tør det og baby skal selvfølgelig sove i midten af sengen i denne dims. Man kan også lægge baby til at sove i den i stuen, og så bære baby ind i sengen i den, det synes jeg virker ret smart

Jeg havde den til min datter, og var rigtig glad for den, men jeg kan ikke forestille mig, at man kan lægge baby i den, og så bære rundt på den. Det er en stof seng, der er stivet af med karton i siderne.

Men jeg ville helt sikkert bruge den igen, hvis jeg får en baby mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

tarkoflen

Agnete skriver:

Jeg havde den til min datter, og var rigtig glad for den, men jeg kan ikke forestille mig, at man kan lægge baby i den, og så bære rundt på den. Det er en stof seng, der er stivet af med karton i siderne.

Men jeg ville helt sikkert bruge den igen, hvis jeg får en baby mere

Ok tusind tak kunne også høre på Monica at hun heller ikke mente man kunne bære baby i den, så det lader vi nok bare være med... Hun vågner sikkert heller ikke af, at vi løfter hende op

Jeg smutter ud og køber den i dag! Synes det virker til, at de 100 kr. er godt givet ud

Anmeld

22. februar 2013

L&V

tarkoflen skriver:

Hej piger.

Vi overvejer at købe sådan en seng i seng til når baby kommer! Synes det lyder ret smart, især fordi jeg er ret sikker på, at jeg vil være virkelig dårlig til at have baby liggende imellem os og så rent faktisk få sovet... Sover rigtig let og ved jeg kommer til at være nervøs for at få lagt min dyne over baby eller noget andet uhensigtsmæssigt, og så får man jo ikke meget søvn!

Kan l anbefale denne?

http://www.babysam.dk/sengisengbla-5700000092443

Vi har en stående og brugte den måske 3gange.. Jeg blev så træt af at ha den stående oppe i sengen for hun puffede rundt i den og siderne er ik så stærke så der sku ik meget til før de alligevel vippede ned

Anmeld

22. februar 2013

modesty

tarkoflen skriver:

Jeg tror det er en blanding af nervøsitet og det at sove meget let, der gør det.

Synes bare liften er så stor at have stående, er den ikke?

Jeg synes ikke at det var så galt, men vores lift var måske også lille. Jeg ved ikke om de findes i forskellige størrelser.  Men du kan jo prøve at måle liften og seng i sengen og se om der er forskel.

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

Månsson skriver:

Vi har en stående og brugte den måske 3gange.. Jeg blev så træt af at ha den stående oppe i sengen for hun puffede rundt i den og siderne er ik så stærke så der sku ik meget til før de alligevel vippede ned

Hmm ok, ja det er jo ikke så smart, hvis de kan puffe dem ned... Troede egentlig de ligesom sad sammen hele vejen rundt, så det ikke skete... Må kigge på den, tak for dit svar, det er med i overvejelserne

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

modesty skriver:

Jeg synes ikke at det var så galt, men vores lift var måske også lille. Jeg ved ikke om de findes i forskellige størrelser.  Men du kan jo prøve at måle liften og seng i sengen og se om der er forskel.

Aner ikke om der er forskel på lifte, vi låner en Odderlift, så har den ikke lige hjemme

Anmeld

22. februar 2013

L&V

tarkoflen skriver:

Hmm ok, ja det er jo ikke så smart, hvis de kan puffe dem ned... Troede egentlig de ligesom sad sammen hele vejen rundt, så det ikke skete... Må kigge på den, tak for dit svar, det er med i overvejelserne

Det er bare sat sammen med velcro

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

Så er den købt til den nette sum af 50 kr. i babysam i Viby, hvis den ikke bliver brugt så er det da ikke en formue

Anmeld

22. februar 2013

Tulle28

Vi havde en bedside crib til den første og det fungerede rigtig godt. Her med nr. 2 har vi næsten ikke brugt den, hun har sovet i slyngevugge og i min armhule Hun er en rigtig puttefis og jeg synes det er sååå hyggeligt Hvis du ikke tror du har det godt med at have baby så tæt på, så synes jeg den der "dims" virker som en god løsning. Så har du også baby ved hånden, hvis og når du skal amme om natten

Anmeld

22. februar 2013

Maja_4000

Jeg har en lyserød du kan få for en 50'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.