6. gang var ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Ja, helt vildt uretfærdigt! Jeg havde håbet på, at følge i dine fodspor. Forhåbentlig kommer det snart

Det havde jeg godt nok også håbet på .. Ved hvor svært det er at, side med følelsen af drømmen er total uopnåelig

Håber i bare slapper af samen og selvmedlidenhed, bitterhed mm. skal der bare være plads til !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Tusind tak! Alt den støtte, søde ord og tanker, jeg får herinde fra, hjælper og varmer utrolig meget!
Lige nu skal jeg give plads til mine følelser, og sånskal jeg nok komme ovenpå igen. Det tager bare længere tid for hver gang

Men du har helt ret, min mands og mit forhold er blevet styrket helt vildt, og han er bare utrolig fantastisk i alt dette her. Jeg har da Heller aldrig oplevet en så fantastisk støtte som herinde.

Jeg håber, at vi begge snart kan give denne verden et ordentlig spark i røven

Ja det ville sgu være skønt

Men det er det vi er her for, tænk at skulle gå igennem alt det her helt alene

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det skal der bestemt også være plads til! Jeg er først afsted på job i dag, og det er sku lidt hårdt.. Men godt lige at komme lidt ud.

Håber snart du er på toppen igen

Det er også vigtigt at give sig selv tid til at komme ovenpå igen. Men også at komme igangsætter igen, når man får det bedre.
Det lyder godt, at du er kommet på arbejde igen og har fået det bedre

Anmeld

21. februar 2013

M&N

Putomanen skriver:

En negativ hjemmetest i morges samt en negativ bp i dag bekræftede, at heller ikke dette forsøg skulle lykkes.

Det har været en hård dag, og jeg har haft svært ved at holde tårerne tilbage. Jeg synes det hele er så uretfærdigt, og jeg er uden forståelse for, hvorfor det ikke vil lykkes os. Hvorfor må vi ikke få vores store drøm opfyldt!!!
Jeg frygter helt vildt, at det aldrig vil lykkes os.

Nu skal jeg bare nusse om mig selv og have masser af selvmedlidenhed.

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

Viventerdig skriver:

Det havde jeg godt nok også håbet på .. Ved hvor svært det er at, side med følelsen af drømmen er total uopnåelig

Håber i bare slapper af samen og selvmedlidenhed, bitterhed mm. skal der bare være plads til !!!

Det er vigtigt ikke at benægte en selv de dårlige følelser der kommer. Så er jeg også mere klar til at komme ovenpå igen bagefter. Hvis jeg kunne få en lovning på, at det vil lykkes på et tidspunkt, ville det være noget nemmere!

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja det ville sgu være skønt

Men det er det vi er her for, tænk at skulle gå igennem alt det her helt alene

Puha, det ville være helt uudholdeligt, at klare alt dette alene.

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak

Anmeld

21. februar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Det er vigtigt ikke at benægte en selv de dårlige følelser der kommer. Så er jeg også mere klar til at komme ovenpå igen bagefter. Hvis jeg kunne få en lovning på, at det vil lykkes på et tidspunkt, ville det være noget nemmere!

Lige præcis, får man sådan en lovning så ville det hele bare være mere afslappende

Anmeld

22. februar 2013

Nessie

Det er overhovedet ikke fair

Intet kan trøste lige nu, så jeg vil nøjes med at give et par meget varme krammere

Anmeld

22. februar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det er overhovedet ikke fair

Intet kan trøste lige nu, så jeg vil nøjes med at give et par meget varme krammere

Tusind tak. Det er så frustrerende at det ikke lykkes, når jeg føler at vi gør alt hvad vi overhovedet kan for, at få vores drøm til at lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.