6. gang var ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
29 svar
3 synes godt om
20. februar 2013

Putomanen

En negativ hjemmetest i morges samt en negativ bp i dag bekræftede, at heller ikke dette forsøg skulle lykkes.

Det har været en hård dag, og jeg har haft svært ved at holde tårerne tilbage. Jeg synes det hele er så uretfærdigt, og jeg er uden forståelse for, hvorfor det ikke vil lykkes os. Hvorfor må vi ikke få vores store drøm opfyldt!!!
Jeg frygter helt vildt, at det aldrig vil lykkes os.

Nu skal jeg bare nusse om mig selv og have masser af selvmedlidenhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Joerse

Øv øv, det er jeg ked af at høre.. Det er bare så super hårdt  Og uretfærdigt.. Det er så ok at være sur, ked af det og i ØV humør..

Vi har selv fået negativ BP idag..

Anmeld

20. februar 2013

Malthe2010

Kæmpe krammer!! Hvor er det bare uretfærdigt!! Og hvor kan jeg skamme mig over at blive utålmodig over at jeg måtte vente "hele" 6 måneder på det "lykkes" (og vi er ikke i behandling eller noget)

håber snart det lykkedes

Anmeld

20. februar 2013

BigHope13

Åh sødeste ven, hvor er jeg ked af at læse det der, det var jo ikke sådan vores plan skulle ende jeg sender dig en masse knus og varme kram
det skal lykkes for jer en dag det er jeg sikker på, men lige nu gør det ondt og det skal du bare lade det gøre, og så bare på med en masse selvforkælelse

åh hvor ville jeg ønske jeg kunne tage din smerte

Anmeld

20. februar 2013

modesty

Putomanen skriver:

En negativ hjemmetest i morges samt en negativ bp i dag bekræftede, at heller ikke dette forsøg skulle lykkes.

Det har været en hård dag, og jeg har haft svært ved at holde tårerne tilbage. Jeg synes det hele er så uretfærdigt, og jeg er uden forståelse for, hvorfor det ikke vil lykkes os. Hvorfor må vi ikke få vores store drøm opfyldt!!!

Åh øv, jeg kender følelsen og det er den værste følelse i hele verden.  Håber at det lykkes for jer. 

Anmeld

20. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Ved det ikke hjælper dig, men du får også en kæmpe krammer fra mig! Og som så mange andre skriver, så ved jeg også hvor hårdt det er, det du går igennem! Og jeg har også mine tvivl på om det nogensinde lykkedes for os

Anmeld

20. februar 2013

Lisbeth1985

Åhh sødeste! Hvor gør det mig ondt!!! Jeg ved,at intet jeg siger vil hjælpe lige nu. Jeg håber,at du snart finder håbet igen Jeg står altid klar med et lyttende øre,hvis du får brug for det! 

Anmeld

21. februar 2013

Carina:-)

Æv 

Har en veninde der lige nu også kæmper.

Og det er urimeligt at det der kommer let til nogen ,skal være svært for andre.

Håber det snart lykkes for jer 

Anmeld

21. februar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Øv øv øv .. Det ikke mindre end uretfærdigt

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

Joerse skriver:

Øv øv, det er jeg ked af at høre.. Det er bare så super hårdt  Og uretfærdigt.. Det er så ok at være sur, ked af det og i ØV humør..

Vi har selv fået negativ BP idag..

Det er helt uforståeligt at vi er nogle, der skal kæmpe så meget for det. Livet har ikke lært ordet fair
Jaguar taget en forkælelsesdag i dag.
Kæmpe til dig, det er hårdt at få svaret på den negative bp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.