6. gang var ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

En negativ hjemmetest i morges samt en negativ bp i dag bekræftede, at heller ikke dette forsøg skulle lykkes.

Det har været en hård dag, og jeg har haft svært ved at holde tårerne tilbage. Jeg synes det hele er så uretfærdigt, og jeg er uden forståelse for, hvorfor det ikke vil lykkes os. Hvorfor må vi ikke få vores store drøm opfyldt!!!
Jeg frygter helt vildt, at det aldrig vil lykkes os.

Nu skal jeg bare nusse om mig selv og have masser af selvmedlidenhed.

Jeg sender en masse knus og kram til dig
Og jeg håber din smerte og sorg snart forsvinder lidt så du bliver klar til en ny omgang det skal nok lykkes, vi er bare af den type der skal kæmpe mere end andre, ikke sagt det er retfærdigt, men man lærer en masse nye ting og får nogle oplevelser man ikke ville få ellers. Vi lever jo kun én gang. Så der må være en mening med det hele.
Men jeg er sikker på det nok skal lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Putomanen

Malthe2010 skriver:

Kæmpe krammer!! Hvor er det bare uretfærdigt!! Og hvor kan jeg skamme mig over at blive utålmodig over at jeg måtte vente "hele" 6 måneder på det "lykkes" (og vi er ikke i behandling eller noget)

håber snart det lykkedes

Tusind tak. Det ville være dejligt hvis livet nogle gange været lidt mere fair. Nu skal jeg bruge tid på at komme ovenpå igen

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Åh sødeste ven, hvor er jeg ked af at læse det der, det var jo ikke sådan vores plan skulle ende jeg sender dig en masse knus og varme kram
det skal lykkes for jer en dag det er jeg sikker på, men lige nu gør det ondt og det skal du bare lade det gøre, og så bare på med en masse selvforkælelse

åh hvor ville jeg ønske jeg kunne tage din smerte

Nej, jeg tror at der er nogen, som har misforstået vores plan, selvom jeg ellers synes den var ret tydelig. Jeg håber dog, at du stadig kan overholde vores plan, og komme med lidt positivt i denne gruppe.

I dag står den på selvforkælelse i stor stil, det har jeg virkelig brug for.

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

modesty skriver:

Åh øv, jeg kender følelsen og det er den værste følelse i hele verden.  Håber at det lykkes for jer. 

Den følelse er meget håbløs, og den bliver desværre stærkere og stærkere for hver gang. Jeg ved at jeg skal ned og vende, og så kommer jeg ovenpå igen, jeg skal bare give mig selv tid til at være ked af det og vred.

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ved det ikke hjælper dig, men du får også en kæmpe krammer fra mig! Og som så mange andre skriver, så ved jeg også hvor hårdt det er, det du går igennem! Og jeg har også mine tvivl på om det nogensinde lykkedes for os

Alle de søde ord og trøst herinde varmer rigtig meget! Nu skal jeg bare lige have tid til at være trist og ked af det, og så skal jeg nok komme ovenpå igen.
Vi har en samtale med lægen onsdag i næste uge, så kan vi få lagt en plan for næste forsøg. Men nu står den på en masse selvforkælelse
Jeg håber, at du er kommet lidt ovenpå igen!

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Åhh sødeste! Hvor gør det mig ondt!!! Jeg ved,at intet jeg siger vil hjælpe lige nu. Jeg håber,at du snart finder håbet igen Jeg står altid klar med et lyttende øre,hvis du får brug for det! 

Tusind tak, det varmer rigtig meget! Jeg har efterhånden lært, at jeg skal give plads til mine følelser og geare ned i en perioden. Så skal jeg nok komme ovenpå igen. Men lige nu er det mig og min mand, som er i fokus.

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

Carina:-) skriver:

Æv 

Har en veninde der lige nu også kæmper.

Og det er urimeligt at det der kommer let til nogen ,skal være svært for andre.

Håber det snart lykkes for jer 

Det er bare så unfair at vi er nogle, som skal kæmpede så utrolig meget! Det giver ikke mening.
Mange tak, jeg håber også at kampen snart er slut for din veninde

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

Viventerdig skriver:

Øv øv øv .. Det ikke mindre end uretfærdigt

Ja, helt vildt uretfærdigt! Jeg havde håbet på, at følge i dine fodspor. Forhåbentlig kommer det snart

Anmeld

21. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Jeg sender en masse knus og kram til dig
Og jeg håber din smerte og sorg snart forsvinder lidt så du bliver klar til en ny omgang det skal nok lykkes, vi er bare af den type der skal kæmpe mere end andre, ikke sagt det er retfærdigt, men man lærer en masse nye ting og får nogle oplevelser man ikke ville få ellers. Vi lever jo kun én gang. Så der må være en mening med det hele.
Men jeg er sikker på det nok skal lykkes

Tusind tak! Alt den støtte, søde ord og tanker, jeg får herinde fra, hjælper og varmer utrolig meget!
Lige nu skal jeg give plads til mine følelser, og sånskal jeg nok komme ovenpå igen. Det tager bare længere tid for hver gang

Men du har helt ret, min mands og mit forhold er blevet styrket helt vildt, og han er bare utrolig fantastisk i alt dette her. Jeg har da Heller aldrig oplevet en så fantastisk støtte som herinde.

Jeg håber, at vi begge snart kan give denne verden et ordentlig spark i røven

Anmeld

21. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Alle de søde ord og trøst herinde varmer rigtig meget! Nu skal jeg bare lige have tid til at være trist og ked af det, og så skal jeg nok komme ovenpå igen.
Vi har en samtale med lægen onsdag i næste uge, så kan vi få lagt en plan for næste forsøg. Men nu står den på en masse selvforkælelse
Jeg håber, at du er kommet lidt ovenpå igen!

Det skal der bestemt også være plads til! Jeg er først afsted på job i dag, og det er sku lidt hårdt.. Men godt lige at komme lidt ud.

Håber snart du er på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.