6 måneder og mad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

K&S

Kay skriver:

elna har haft problemer med maven siden hun var 2 måneder... hård mave.,..

i starten klarede vi det med at give hende syrnet mme 2 flasker i døgnet og nu er det svaske/blomme mos og 1-2 syrnede mme flasker

hun elsker bare at sidde med en kødbolle eller et stykke brød og spise selv... og i det der bondebrød er skiverne jo så tynde at det smuldre fra hende før hun får det i munden

Det hjalp på Antons mave, da vi gik over til kernerugbrød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Kay

Masig skriver:

Jeg ville bare give hende det hele, men selvfølgelig holde godt øje med hende, så hun ikke får noget galt i halsen, men det går jeg også ud fra du gør 

Her får han lov at smage på alt, og har endnu ikke oålevet noget han ikke kan lide 

elna kan i altflad ik li hummer haler hun får også lov at smage på det meste

Anmeld

20. februar 2013

Kay

K&S skriver:

Det hjalp på Antons mave, da vi gik over til kernerugbrød 

jeg ovrevejer det også...

Anmeld

20. februar 2013

Masig

Kay skriver:

elna kan i altflad ik li hummer haler hun får også lov at smage på det meste

Hehe det har vi ikke lige introduceret for Fabian, men han er helt vild med rejer 

Anmeld

20. februar 2013

Kay

Masig skriver:

Hehe det har vi ikke lige introduceret for Fabian, men han er helt vild med rejer 

har lige i dag prøvet med et af de der glas lasange fra semper (tror jeg nok det er) for at se om vi ville kunne havde dem med på farten... svaret er nej! dem kan hun sgu ik li...

Anmeld

20. februar 2013

Masig

Kay skriver:

har lige i dag prøvet med et af de der glas lasange fra semper (tror jeg nok det er) for at se om vi ville kunne havde dem med på farten... svaret er nej! dem kan hun sgu ik li...

Dem spiser han også med glæde her. Men lasagne er vist også foreløbig hans livret. Der ryger en kæmpe portion ned hver gang vi laver det 

Anmeld

20. februar 2013

JH12

De må ikke få, Nødder, honning, for meget salt og for mange rosiner. Fisk med for mange tungmetaller..

Har aldrig hørt de ikke må kanel? det har min fået nogle gange

Anmeld

20. februar 2013

Kay

Masig skriver:

Dem spiser han også med glæde her. Men lasagne er vist også foreløbig hans livret. Der ryger en kæmpe portion ned hver gang vi laver det 

tror det er klumperne :/

Anmeld

20. februar 2013

Kay

Joyce1986 skriver:

De må ikke få, Nødder, honning, for meget salt og for mange rosiner. Fisk med for mange tungmetaller..

Har aldrig hørt de ikke må kanel? det har min fået nogle gange

kanel er på grund af at det skulle være allergi fremkalle dene  så går jo nok

Anmeld

20. februar 2013

Masig

Kay skriver:

tror det er klumperne :/

Ja kan godt være, det er ikke alle der er så glade for dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.