Familieformer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Cris

Miamaja skriver:

hi lisbeth vi er saakaldt kerne familie men meget atypisk. ligesom jeg og vi bedst kan lide det

jeg kan bedst beskrive vores familie som utradionel da vi begge har mulighed for at reproducere men har valgt at adoptere istedet. det er speciaelt sjovt naar vi henter farmand i lufthavnen, som vi ofte gor, naar han har vaeret paa rejse ifm arbejde, og vores skonne nodde brune 2 aarig RAABER af ALLE lungers kraft 'DAAADA! og lober dada i mode som er en meget lys, blond og blaaojet mand paa 186 cm. saa er det samtlige 100 mennesker i lufthavnen der drejer hovedet og staar med aaben mund og kikker forvirret paa guldklump saa paa min mand og tilbage paa mig! Hvortil jeg siger : tja.. jeg havde en affarre!

Hahahahahaha! I love it!!!!! Guldklumpen har det rigtigt godt, tror jeg!

Jeg synes, at familien er, hvor man bliver elsket. Jeg synes, at det der med mor og far og fælles børn (selv om vi faktisk er så en familie) er ved at være ikke nok i vores verden, der skal være plads til mange andre muligheder. Vi skal være elsket og børnene skal være lykkelige. Jeg har skrivet lidt om det, hvis der er nogle der har tid og lyst til at læse:

http://asturiana-in-the-world.blogspot.com/2009/06/madre-solo-hay-una-there-is-just-one.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Ida.

Jeg bor sammen med Pelle, som jeg har været kæreste med siden okt. 2003 og gift med siden juli 2007  sammen har vi Annika og Lina på hhv 22 mdr og 1 mdr - vi bor til leje i et rækkehus, men regner med at købe eget hus, når jeg er færdig med at læse - vi har ingen hund, til gengælg har vi en Skoda Fabia - stationcar naturligvis

Anmeld

20. juni 2009

Loggidut

Vejen dertil har været kringlet, men ja vi nærmer os det samfundet kalder en kernefamilie, dog med mine børn fra tidligere.
Ikke at det gør nogen forskel.

Hmmm, her er vi mor, far, børn, og kat, familiebil, job og hus...

ja i grunden lidt kedelig.

men jeg hader det der ord med en kernefamilie, for en enlig mor kan lige så godt lave en kernefamilie, som en enlig far eller en far og mor.

så det er lidt...kliche-agtigt at kalde nogen for kernefamilier...

Anmeld

20. juni 2009

A.

jeg bor alene med min dreng Mathinus

Anmeld

20. juni 2009

wamse

Her kom jeg med 2 drenge i forvejen, og sammen har en en lille prinsesse

Anmeld

20. juni 2009

karina1980

vi er den morderne familie(sammenbragte) vi har begge et barn fra tidligere forhold og et sammen,

så hver anden weekend er vi 2 voksne og 3 børn vi har været sammen/gift i 7 år til nov. bor i det hus vi vil købe, har vovse og det hele 

Anmeld

21. juni 2009

Valle81

Bor sammen med min datter Asta Emilie på 5 år og min kæreste Kenny. Han har Sebastian på 3 år, som vi har hver anden weekend.

Sammen arbejder vi i stor stil på at få fælles barn

Anmeld

21. juni 2009

Harfeletten

Bor alene med lille Emil på 1 måned.

Anmeld

21. juni 2009

LotteGabriella

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Kunne godt tænke mig at se, om brugerne herinde afspejler "verden derude".

Er i kernefamilie, enlige forældre eller dine-mine-vores-børn-familien?

Jeg bor sammen med min mand som jeg har været sammen med i 2,5 år og gift med i snart 4 måneder.  Sammen har vi Daniella på næsten 11 måneder  vi har hus 2. række fra vandet, en opel vectra stationcar og en kat der hedder Tiny....så jeg stemte på kernefamilien  

Anmeld

21. juni 2009

JustAnotherName

Herhjemme er vi mor, far, storesøster på 21 måneder og lillesøster på 4 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.