Familieformer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

hi lisbeth vi er saakaldt kerne familie men meget atypisk. ligesom jeg og vi bedst kan lide det

jeg kan bedst beskrive vores familie som utradionel da vi begge har mulighed for at reproducere men har valgt at adoptere istedet. det er speciaelt sjovt naar vi henter farmand i lufthavnen, som vi ofte gor, naar han har vaeret paa rejse ifm arbejde, og vores skonne nodde brune 2 aarig RAABER af ALLE lungers kraft 'DAAADA! og lober dada i mode som er en meget lys, blond og blaaojet mand paa 186 cm. saa er det samtlige 100 mennesker i lufthavnen der drejer hovedet og staar med aaben mund og kikker forvirret paa guldklump saa paa min mand og tilbage paa mig! Hvortil jeg siger : tja.. jeg havde en affarre!

LOL.... havde en afærre... hihi ... Den var go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Her er vi mor og far og Idun...

Min egen barndom var mor og far og en ups (mig) det holdte med os alle 3 i 8 år...

Jeg mener selv mit liv har været en del mere velovervejet og jeg har valgt manden først og at reproducere mig med ham efter jeg fandt ud af at jeg elskede ham 

Jeg mener selv vi har gode chancer for at køre kernefamilielivet, også i fremtiden 

Vi har 6 års bryllupsdag i år (til august altså...)

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Jeg bor sammen med min kæreste og vi venter os vores barn sammen ..

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

Miamaja skriver:

hi lisbeth vi er saakaldt kerne familie men meget atypisk. ligesom jeg og vi bedst kan lide det

jeg kan bedst beskrive vores familie som utradionel da vi begge har mulighed for at reproducere men har valgt at adoptere istedet. det er speciaelt sjovt naar vi henter farmand i lufthavnen, som vi ofte gor, naar han har vaeret paa rejse ifm arbejde, og vores skonne nodde brune 2 aarig RAABER af ALLE lungers kraft 'DAAADA! og lober dada i mode som er en meget lys, blond og blaaojet mand paa 186 cm. saa er det samtlige 100 mennesker i lufthavnen der drejer hovedet og staar med aaben mund og kikker forvirret paa guldklump saa paa min mand og tilbage paa mig! Hvortil jeg siger : tja.. jeg havde en affarre!

Hahaha det er altså humor... jeg havde en affære

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

Jeg bor sammen med min mand, som jeg har været sammen med siden 17. feb. '06 - og gift med siden 11. aug. '07 og vores datter fra 24. aug. '07.
Vi er vist en rigtig kernefamilie.... Vi har villa - ingen vovse - og jaguar

Anmeld

20. juni 2009

Sabina & Simone

Vi er vist også kernefamilie...
Mor og far - gift siden januar 2009...
Simone kom til verden 26 februar 2009... Så plejer at sige at helligånden lige var forbi, for vi lavede da ikke sådan noget "gris" før vi var gift... Hehe...
Indtil videre har vi ikke fundet drømmehuset og bor derfor i lejlighed... Volvoen er byttet ud med en fiat og den franske bulldog min mand gerne vil have, som jeg synes er ufatteligt grim, må vente til huset viser sig...
Begge kommer vi fra kernefamilier, med fælles børn og utallige brylupsdage...

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Jeg er den moderne kernefamilie...smiler- mig og mine tre drenge..
Og jeg har været der med villa, volvo, hunde osv...ikke noget jeg savner eller stiler efter..
Knus..

Anmeld

20. juni 2009

Anja

Vi er en sammenbragt familie. Min mand har en søn fra tidligere som bor hos os halvdelen af tiden (7/7) og så har vi sammen to børn.

Anmeld

20. juni 2009

forår

Jeg bor alene, og venter barn til december

Anmeld

20. juni 2009

Nanna1985

Vi er den helt store KERNEFAMILIE

Gift med den dejligeste mand i verden.. Vi har en smuk datter sammen  Vi venter barn nr. 2 her til 1 September 2009

Vi har hus, hund og bil(Dog ikk en volvo ) Bare en opel HEHE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.