Familieformer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

frk Jensen

Miamaja skriver:

hi lisbeth vi er saakaldt kerne familie men meget atypisk. ligesom jeg og vi bedst kan lide det

jeg kan bedst beskrive vores familie som utradionel da vi begge har mulighed for at reproducere men har valgt at adoptere istedet. det er speciaelt sjovt naar vi henter farmand i lufthavnen, som vi ofte gor, naar han har vaeret paa rejse ifm arbejde, og vores skonne nodde brune 2 aarig RAABER af ALLE lungers kraft 'DAAADA! og lober dada i mode som er en meget lys, blond og blaaojet mand paa 186 cm. saa er det samtlige 100 mennesker i lufthavnen der drejer hovedet og staar med aaben mund og kikker forvirret paa guldklump saa paa min mand og tilbage paa mig! Hvortil jeg siger : tja.. jeg havde en affarre!

Hehe det er Humor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

frk Jensen

Jeg bor alene med min søn på 8 mdr... Var sammen med hans far i fem år, men det holdte desværre ikke til et barn..

Anmeld

19. juni 2009

nilletøz

Jeg bor sammen med lars, vi har været sammen i 5 år, og sammen har vi Lukas,
så vi er nok en lille kernefamilie...

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 7 år. Vi har sammen Niklas Emil på knap 9 mdr.
Jeg håber inderligt at vi skal være sammen for altid, men ingen ved hvad fremtiden bringer

Anmeld

19. juni 2009

Lone Jakobsen

vi er en moderne sammenbragt familie med dine, mine...og snart vores barn/børn.
jeg har boet sammen med min mand i et års tid. jeg har selv 3 børn fra tidligere og min mand har en. sammen venter vi så barn her i slutningen af måneden.
så klart sammenbragt og meget moderne familie

Anmeld

19. juni 2009

ekzunz

Vi er en sammenbragt familie. Min kæreste har 4 børn fra første ægteskab, og 2 børn med mig. Den størset er flyttet hjemmefra, men de andre 5 bor her hos os

Anmeld

19. juni 2009

lonemus

Jeg bor sammen med min mand og sammen har vi to børn....så jeg har valgt kerenfamilien

Anmeld

19. juni 2009

Ox.

Jeg bor sammen med min kæreste, sammen venter vi vores første barn, en lille pige, vi har kæledyre, bil og det hele, både hans og mine forældre er stadig sammen, hans i over 30 år, mine i over 25

Anmeld

19. juni 2009

Maddox

Tom og jeg har været sammen i 8 år og har sammen Filippa på 5 år og Silas på 3 mdr.

Vi er en rigtig kernefamilie med fælleskonto, hus og stationcar (Citröen C5) Vi har også haft hunden, men han endte med at blive ALT for dyr i sko så ham måtte vi desværre af med igen

Anmeld

19. juni 2009

Tina2

Jeg er sammen med min mand Thomas, og sammen har vi to børn på 5 og 2 år. Vi har været sammen i knap 9½ år, og har snart 3 års bryllupsdag:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.