Hvad laver i sådan en fredag aften som i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

jeg sidder i mit løbetøj og leder efter klapvogne på nettet...
Er lige hjemvendt efter en 7 km løbetur!

Er overhoved ikke misundelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Bastian

Ungerne sover fredeligt. Manden og jeg sidder i hver vores sofa, og jeg har i et uforsigtigt øjeblik givet ham kontrollen over fjernbetjeningen. Så nu kører der et eller andet skodprogram på fjernsynet, mens jeg sidder her med min bærbar.

Anmeld

19. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er alene hjemme da børnene er hos deres far denne weekend... savner dem allerede 
Men er igang med at gøre rent i hele hytten, så jeg kan slappe af og hygge resten af weekenden

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

Bastian skriver:

Ungerne sover fredeligt. Manden og jeg sidder i hver vores sofa, og jeg har i et uforsigtigt øjeblik givet ham kontrollen over fjernbetjeningen. Så nu kører der et eller andet skodprogram på fjernsynet, mens jeg sidder her med min bærbar.

Uhh ha det en stor fejl at give manden fjernbetjeningen 

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

Diana... skriver:

Er overhoved ikke misundelig 

det behøver du sandelig heller ikke være.
Har et meget ømt baglår og min blødvabel fra i søndags(halvmarathonen) vil ikke som jeg vil

Anmeld

19. juni 2009

Tina2

Min mand og jeg har været ved at rydde op ved- og på skrivebordet..... Han har firma, så det roder sgu lidt ind imellem, men ind imellem puster jeg mig op og beordrer oprydning  Så sker der noget, ha ha! Han har fyldt en hel sæk med skrammel og papirer der bare sku ud, så nu er her pludselig masser af plads igen.....

Ellers ser vi film og hygger med en somersby og slik;-)

Skal ha' gjort lidt klar til imorgen, hvor vi skal i Fårup sommerland med vennerne til Open air og høre Mohammed og Basim:-) Min datter på 5 år glæææææder sig, hun er VILD med Mohammed som vi heppede på i X-factor:-) Så det skal nok blive rigtig hyggeligt:-)

Anmeld

19. juni 2009

FrKLA

Hej..
Jeg sidder og venter på at kæresten kommer hjem fra arbejde..
Når han kommer står den på ren hygge, Scrubs på dvd og lidt snolder..

Og så holder vi lige 2 ugers ferie sammen, hvor vi skal ud og købe de sidste store ting til lillemanden i maven..

Kirsten

Anmeld

19. juni 2009

MetteT

Steffen er til AC/DC koncert i Parken.. Så Kathrine og jeg har været ude ved farmor og farfar (hendes) at spise... Kathrine blev puttet med det samme vi kom hjem og jeg hænger lidt foran computeren.. Tror snart jeg daffer i seng, er sgu lidt balderet for tiden..

Knus Mette

Anmeld

19. juni 2009

Betina88

Jeg sidder ved min bærbar , mens jeg ser på TV3 + .. Min dejlige kæreste sidder ved sin computer og skriver eller spiller ..

Anmeld

19. juni 2009

Maddox

Jeg er alene hjemme med mine dejlige unger HELE weekenden.. Kæresten kommer først hjem søndag aften..

Silas har sovet det meste af aftenen, så Filippa og jeg har rigtig tøsehygget og set Bratz The Movie (med rigtige mennesker) Den var meget sød og prinsessen var heldigvis helt vild med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.