Hvad laver i sådan en fredag aften som i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

CarinaSB

Har taget min bærbar ind i stuen og sidder og slapper af sammen med min dejlige mand .. Imens vi ser Aha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Vinker

Niklas Emil og jeg er selv hjemme. Det har vi været siden i morges.

Lige nu prøver jeg at få Niklas Emil til at sove - den er liiiige ved at være der

Jeg tror jeg vil fortsætte aftenen med det jeg har gjort hele dagen: At lave ingenting! Har bare haft sådan en stener dag hvor jeg ikke har været udenfor en dør, udover at putte Niklas Emil i barnevognen 3 gange og tage ham ind igen og så lige ud med skrældespanden og tømme postkassen... så havde jeg vidst også fået frisk luft nok for idag

Lader op til i morgen hvor jeg har min første arbejdesdag i 10 mdr!

Anmeld

19. juni 2009

helora

Absolut intet. Knut er til AC/DC koncert. Jeg har lige brugt 1 time på at få Ellen til at sove, hvilket hun overhovedet ikke var i humør til. Ville hellere ligge og synge og stikke fingre i morens øjne og næse....
Nu venter 2 poser slik og forhåbentligt noget ordentligt fredags-fjernsyn.
Hyg jer alle sammen.

Anmeld

19. juni 2009

MaleneG

Jeg sidder og hygger mig i sofaen med dynen og bærbaren, mens discovery kører i baggrunden.

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

eliasogmor skriver:

hej..jeg har lige vasket lidt tøj... og har nu placeret mig på briksen....elias har lige fået lagt en ny sonde, da han hev den anden ud i middags... ser nu tv...

Håber  snart han får det bedre ham lille manden.

Knus til jer.

Anmeld

19. juni 2009

eliasogmor

Diana... skriver:

Håber  snart han får det bedre ham lille manden.

Knus til jer.

tak tak....

Anmeld

19. juni 2009

sarahb

Her lader jeg op og husker om jeg har pakket alt til lalandia i morgen, det glæder jeg mig til.. min mand er li over ved en kammerat, og min dejlige søn sover smukt i sin seng.. så her er det comp og tv...

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

eliasogmor skriver:

tak tak....

Hvad er der dog sket med Elias??

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

sarahb skriver:

Her lader jeg op og husker om jeg har pakket alt til lalandia i morgen, det glæder jeg mig til.. min mand er li over ved en kammerat, og min dejlige søn sover smukt i sin seng.. så her er det comp og tv...

Rigtig god tur til Lalandia - Ska nok blive super skønt

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

jeg sidder i mit løbetøj og leder efter klapvogne på nettet...
Er lige hjemvendt efter en 7 km løbetur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.