Hvad laver i sådan en fredag aften som i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Diana...

Hej i dejlige tøser

Hvad laver i her til aften?

Her hjemme sider jeg i sofaen, men min dejlige sovende Lucas i venstre arm, computeren ved højre side, min skønne kat Kenzo ved siden af min venstre side, min skønne hund Jackie oven på mine føder. Fjernsynet køre på TV3 ser det ikke så ved faktisk slet ikke hvad der køre   Min dejlige mand går ovre i huset sammen med min svigerfar de går og måler op til i morgen hvor der skal laves loft op til første salen. hmm ja og så regner det HELT VILD ja så min aften bliver ikke mere kedelig 

Nogen af jeres fredag aften som er lidt mere spændende end min?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Ox.

Jeg er rykket op til spisebordet med min bærbar, fordi maven nu officielt er for stor til at jeg kan sidde i sofaen med den, det er rigtig øv, men! Sidder med en iskold coca cola, dte hjælper lidt på det griner  ...

Ellers køre tv3 også bare i baggrunden hvor den "hormontrætte" mand også sidder og prøver at få lidt ro ...

Anmeld

19. juni 2009

JustAnotherName

Min mand er på døgnvagt, så jeg er alene hjemme med vores to piger.
Den store på knap 21 måneder er netop faldet i søvn efter at have snakket og sunget inde i sengen for sig selv i en time.
Den mindste på 4 uger er vågen og skal ammes - igen og igen....
Der er ikke en hujende fis at se på i flimmeren, så når jeg har mit snit til det, så tjekker jeg lige ved computeren. Men ellers, så står min fredag heller ikke på noget som helst spændende, andet end at pludre med min lille baby.

Anmeld

19. juni 2009

Lærke90

Min fredag aften er ikke yderligere spændende.
Har meget hovedpine og har haft det siden kl 16 i dag, så jeg skal bare ligge og flade ud,   indtil jeg orker at rejse mig for at passe mine 7 chinchillaer, der også skal have lidt mad og opmærksomhed.

God fredag aften til jer alle

Anmeld

19. juni 2009

Ox.

JustAnotherName skriver:

Min mand er på døgnvagt, så jeg er alene hjemme med vores to piger.
Den store på knap 21 måneder er netop faldet i søvn efter at have snakket og sunget inde i sengen for sig selv i en time.
Den mindste på 4 uger er vågen og skal ammes - igen og igen....
Der er ikke en hujende fis at se på i flimmeren, så når jeg har mit snit til det, så tjekker jeg lige ved computeren. Men ellers, så står min fredag heller ikke på noget som helst spændende, andet end at pludre med min lille baby.

Glæder mig så meget til at pludre med min! 

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Jeg sidder i sofaen med min bærbar på baby.dk med TV2 i baggrunden. På sofabordet er en skål dejlige danske jordbær og en chokolademilkshake. Skal se en film på TV3 kl. 21 - View from the top. Tror det er en tøsefilm 

Ellers tænker jeg over hvad fremtiden mon bringer for mit kommende barn.

Linda 23+6

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Jeg har lige puttet Liva og sidder nu og venter på at hun skal falde i søvn, for så skal manden og jeg se en film og hygge med lidt slik

Anmeld

19. juni 2009

saxa

Sidder også bare og stener med min comp i sofaen. Yasmin sover og min kæreste ligger på den anden sofa og glor Den Store Klassefest *GAAAAB*
Skulle egentlig have været til Sex and the city fest med min gamle klasse fra seminariet. Men da jeg ikke kan blive hentet fra festen, gider jeg ikke, da det betyder jeg selv skal køre hjem.. Og det er ski ikke ligeså sjovt uden lidt væske indenbords... 

Anmeld

19. juni 2009

Stineve

Jeg har i dag fået tiden til at gå med masser af søvn, og computer ...

ellers har jeg været en tur i jysk, og biltema for at få købt nogle tøjbøjler, en dug, lidt sengetøj og nogle 'filtdutter'...

senere skal jeg bare hygge foran fjernsynet med nogle nye film, kæresten og jeg har købt... så det bliver rigtig afslappet... - skønt...

Maden bliver opvarmet lasagne fra i går...

Anmeld

19. juni 2009

eliasogmor

Diana... skriver:

Hej i dejlige tøser

Hvad laver i her til aften?

Her hjemme sider jeg i sofaen, men min dejlige sovende Lucas i venstre arm, computeren ved højre side, min skønne kat Kenzo ved siden af min venstre side, min skønne hund Jackie oven på mine føder. Fjernsynet køre på TV3 ser det ikke så ved faktisk slet ikke hvad der køre   Min dejlige mand går ovre i huset sammen med min svigerfar de går og måler op til i morgen hvor der skal laves loft op til første salen. hmm ja og så regner det HELT VILD ja så min aften bliver ikke mere kedelig 

Nogen af jeres fredag aften som er lidt mere spændende end min?

Knus Diana

hej..jeg har lige vasket lidt tøj... og har nu placeret mig på briksen....elias har lige fået lagt en ny sonde, da han hev den anden ud i middags... ser nu tv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.