tænk at man kan spare 7000 kr ved at flytte til Jylland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Stumpe27

AalborgPigen skriver:

Jeg har lige tabt næse og mund ned i kaffen 14.000 kr ! Hold da op ..  

ja ca 14.000 kr  har da leget med tanken om at bo i jylland men det vil manden overhovedet ikke gå med til

og vi betaler 6600 kr for den lejlighed vi bor i nu, når vi rykker over i en 4. vær skal vi betale 7500 kr i stedet for at vi kan bo i lejlighed til samme størrelse lejlighed til 4500 kr!  øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Muffin_girl

Stumpe27 skriver:

ja ca 14.000 kr  har da leget med tanken om at bo i jylland men det vil manden overhovedet ikke gå med til

og vi betaler 6600 kr for den lejlighed vi bor i nu, når vi rykker over i en 4. vær skal vi betale 7500 kr i stedet for at vi kan bo i lejlighed til samme størrelse lejlighed til 4500 kr!  øv

Ja jeg kan godt forstå du syntes det er dyrt ! Det lyder helt vildt... 

Anmeld

19. februar 2013

Stumpe27

AalborgPigen skriver:

Ja jeg kan godt forstå du syntes det er dyrt ! Det lyder helt vildt... 

ja det er meget dyrt! men må bare af finde mig med det det er jo os her vi har vores familie.

Anmeld

19. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AalborgPigen skriver:

Jeg har lige tabt næse og mund ned i kaffen 14.000 kr ! Hold da op ..  

For husleje, regninger og gæld - det er vel det, man kalder faste udgifter - er 14.000 ikke vildt, synes jeg. 

Anmeld

19. februar 2013

mariesmavse92

Det er simpelthen grunden til at min daværende kæreste og jeg flyttede fra København til Jylland for nu halvandet år siden! Vi sidder i en 90 kvm 3-værelses med udsigt til fjord og er bare i et lækkert område og betaler det samme som vi gjorde for en lille 1-værelses i gentofte!!!!!! Er så glad for at vi er flyttet

Anmeld

19. februar 2013

Muffin_girl

Mor og meget mere skriver:

For husleje, regninger og gæld - det er vel det, man kalder faste udgifter - er 14.000 ikke vildt, synes jeg. 

Hver sin holdning ! Jeg syntes det lyder vildt.. Men jeg er ikke i ts sko.. Så vil ikke udtale mig om hvorvidt hun kan spare noget eller ej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.