tænk at man kan spare 7000 kr ved at flytte til Jylland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
25 svar
13 synes godt om
18. februar 2013

Stumpe27

sad og kiggede lidt på ledige boliger i det bolig selskab vi bor i nu og med husleje og regninger Samt gæld sidder vi for ca 14.000 i regninger også sad jeg og kiggede på en 4. vær. lejlighed i Haderslev hvor inkl husleje regninger og gæld kunne sidde for ca 7300 kr om måneden det er så inkl bolig støtte og lidt fri plads :0)) synes at det er så vildt at Jylland er så meget billigere end Nordsjælland det er da nogen af de ting der gør at man kunne overveje at flytte! det er jo sindssyge priser her i nord Sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Loa

Stumpe27 skriver:

sad og kiggede lidt på ledige boliger i det bolig selskab vi bor i nu og med husleje og regninger Samt gæld sidder vi for ca 14.000 i regninger også sad jeg og kiggede på en 4. vær. lejlighed i Haderslev hvor inkl husleje regninger og gæld kunne sidde for ca 7300 kr om måneden det er så inkl bolig støtte og lidt fri plads :0)) synes at det er så vildt at Jylland er så meget billigere end Nordsjælland det er da nogen af de ting der gør at man kunne overveje at flytte! det er jo sindssyge priser her i nord Sjælland

Hehe det kommer helt an på hvor i Jylland. Deres stor byer er jo lige så dyre som vores. Og deres små ydre byer er billige ligesom hvis du flyttede til Lolland eller lign her på Sjælland..

Så man kan sagtens finde billigt, man skal bare laaaangt væk fra storbyen.....

Anmeld

18. februar 2013

nilletøz

Ja det er helt vildt så stor forskel der er..

Jeg har boet i Jylland og fortryder sku nogen gange at jeg flyttede tilbage til København!

Anmeld

18. februar 2013

wamse

Jeg har et 4 værelset lejet rækkehus med nyt køkken og bad til 5300, men jeg bor så også i Varde, og der er jo ikke de samme bekvemligheder, som man har i storbyer, og derfor er priserne jo også derefter

Anmeld

18. februar 2013

UnderCover37

Stumpe27 skriver:

Ja, i flere af de mindre byer i Jylland (og sikkert også på Fyn) kan du finde lejeboliger som er langt billigere end i Kbh eller nordsjællandsområdet - dog skal du også fforvente at lønningerne er lavere herovre set i forhold til Sjælland og den slags hænger jo også sammen 

Anmeld

18. februar 2013

Sara.

Stumpe27 skriver:

He he Haderslev er jo ikke JYLLAND... Haderslev er en BY I jylland

Der er meget stor forskel her ligesom der vel også er på Sjælland

Anmeld

18. februar 2013

BellaCiinea

Stumpe27 skriver:

Vi bor i en 2 værelses på 64kvm i Silkeborg, som er blevet et meget attraktivt område at bo i.. Det er faktisk rimelig dyrt her.

Giver 4000kr. inkl. vand og varme.. (efter boligstøtte)..

Skal så til at ha nyt køkken, så huslejen stiger med ca. 500kr.. men det kan vi godt lige klare

Anmeld

18. februar 2013

BabyHL

Suk.. Ja.. Jeg gider slet ikk kigge, for blir også bare irriteret over prisforskellen. Vi bor i en 3v andel på 65 kvm på Amager, og det giver vi over 10.000kr for om måneden. Men kunne til gengæld heller ikk forestille mig at bo et andet sted, og så må man jo betale hvad det koster :-)

Anmeld

18. februar 2013

Fenja09

Stumpe27 skriver:

Det kommer nok an på hvor i Jylland man vil bo, men ja generelt så vil man spare meget mere på husleje herover ( jeg bor i Aalborg på 14. år) end i København ( hvor jeg boede i 14 år). Aalborg er langt billigere end Kbh og f.eks Roskilde, men vælger man Århus så skal man regne med nogenlunde samme priser som i hovedstaden.

Vi sidder i hus på 200 kvm til 5100 kr alt inkl. skal så lige tilføjes at det er en tjenestebolig så derfor det er så billigt. Skulle vi have noget tilsvarende skulle vi nok give mellem 8.000-10.000 kr for samme beliggenhed. Tror en lejlighed i Aalborg centrum i snit koster 5500 kr plus forbrug for en 3.vær/4 vær.

/Fenja

Anmeld

18. februar 2013

jydeinden

altså nu kommer det jo meget an på ens kritiere men jo man kan være heldige at finde billige boliger her i jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.