tænk at man kan spare 7000 kr ved at flytte til Jylland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Stumpe27

Fenja09 skriver:

Det kommer nok an på hvor i Jylland man vil bo, men ja generelt så vil man spare meget mere på husleje herover ( jeg bor i Aalborg på 14. år) end i København ( hvor jeg boede i 14 år). Aalborg er langt billigere end Kbh og f.eks Roskilde, men vælger man Århus så skal man regne med nogenlunde samme priser som i hovedstaden.

Vi sidder i hus på 200 kvm til 5100 kr alt inkl. skal så lige tilføjes at det er en tjenestebolig så derfor det er så billigt. Skulle vi have noget tilsvarende skulle vi nok give mellem 8.000-10.000 kr for samme beliggenhed. Tror en lejlighed i Aalborg centrum i snit koster 5500 kr plus forbrug for en 3.vær/4 vær.

/Fenja

okay den lejlighed jeg kiggede på via samme bolig selskab som vi bor i nu var en 4. vær. på 90m2 til 4500 kr. nu har vi en 3. vær. til 6600 kr :0))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

VIPpigen

Jeg havde lejlighed i Vejle ved boligselskab, en lækker 3 værelses, nyere køkken og bad, lækkert stort soveværelse, og 2 stuer, hvor jeg kunne søge om tilladelse til at bygge hullet ud, så der i stedet blev 2 rum...

den var på 83 kvm, og kostede med Vand, varme, og antenne under 4500... Den lå nede i selve Vejle, dog ikke inde i centrum, men nede på havnen. Det tog 10 min ned i byen på gåben. Jeg elskede den.

men ens behov ændres, så vi købte hus langt væk fra trekantsområdet. Lejlighederne var gode, og billige, men skulle man købe hus, så er det satme dyrt i trekantsområdet, og man får ikke meget hus for pengene.....

Anmeld

18. februar 2013

nilletøz

BabyHL skriver:

Suk.. Ja.. Jeg gider slet ikk kigge, for blir også bare irriteret over prisforskellen. Vi bor i en 3v andel på 65 kvm på Amager, og det giver vi over 10.000kr for om måneden. Men kunne til gengæld heller ikk forestille mig at bo et andet sted, og så må man jo betale hvad det koster :-)

Må jeg lige høre hvor på Amager du bor?

Jeg selv bor på Amager tæt på Fields - huslejen er her er lidt over 8000,-kr

Anmeld

18. februar 2013

Mettefpigen

Jaa det er sku dyrt at leve ;-) jeg leder også efter ny lejlighed, men sjældent at man kan finde noget til under 5500 før forbrug...

Anmeld

18. februar 2013

AnnaK89

Vi bor i Hjørring, Nordjylland - Vores lejlighed er helt nybygget, vi flyttede ind i november 2011.
Vi har 118 kvm, det er en 4 værelses og så er der stor terasse/udestue.
Vi giver ca. 7500 kr med alt. Og har ca. 10 mins gang ind til gågaden.
Man kunne uden tvivl finde det billigere, men synes nu det er meget lækkert at alt er nyt og at vi er de første der bor i lejligheden.

Anmeld

19. februar 2013

BabyHL

nilletøz skriver:

Må jeg lige høre hvor på Amager du bor?

Jeg selv bor på Amager tæt på Fields - huslejen er her er lidt over 8000,-kr

En sidegade til holmbladsgade :-) ikke så langt fra lergravsparken metro.. Men det er også fordi vi betaler af på lånet at det løber så meget op. 

Hvad bor du i? Leje? Bor du tilfældigvis i "Stævnen"?

Anmeld

19. februar 2013

FogL

Stumpe27 skriver:

sad og kiggede lidt på ledige boliger i det bolig selskab vi bor i nu og med husleje og regninger Samt gæld sidder vi for ca 14.000 i regninger også sad jeg og kiggede på en 4. vær. lejlighed i Haderslev hvor inkl husleje regninger og gæld kunne sidde for ca 7300 kr om måneden det er så inkl bolig støtte og lidt fri plads :0)) synes at det er så vildt at Jylland er så meget billigere end Nordsjælland det er da nogen af de ting der gør at man kunne overveje at flytte! det er jo sindssyge priser her i nord Sjælland

Du skal jo også huske at lønnen så er lavere

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

Nu er der jo forskel fra sted til sted i Jylland.
Vi bor i Bjerringbro i en 3 vær på 85 kvm vi giver 7045,- inkl vand og varme, så får vi godtnok også 2300,- i boligstøtte.

Anmeld

19. februar 2013

La´chrissen

Stumpe27 skriver:

sad og kiggede lidt på ledige boliger i det bolig selskab vi bor i nu og med husleje og regninger Samt gæld sidder vi for ca 14.000 i regninger også sad jeg og kiggede på en 4. vær. lejlighed i Haderslev hvor inkl husleje regninger og gæld kunne sidde for ca 7300 kr om måneden det er så inkl bolig støtte og lidt fri plads :0)) synes at det er så vildt at Jylland er så meget billigere end Nordsjælland det er da nogen af de ting der gør at man kunne overveje at flytte! det er jo sindssyge priser her i nord Sjælland

Der er til gengæld også bedre offentlig transport selv i de mindre byer på Sjælland end der er i Jylland.
Det har jo også noget at skulle have sagt.

Men jeg vil nok sammenligne Haderslev med en by på Lolland

Anmeld

19. februar 2013

Muffin_girl

Stumpe27 skriver:

Jeg har lige tabt næse og mund ned i kaffen 14.000 kr ! Hold da op ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.