Anonym skriver:
Hej piger 
Grundet en personlig oplevelse, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad der i jeres øjne er vold?
Er det vold at stikke en lussing, er det først vold når det efterlader et mærke, eller når personen det gør det har til hensigt at yde skade på modparten?
Er det vold at en person tager hårdt fat i en modparten og på den måde skader modparten i form af blåmærker?
Hvornår skal man bare sige, ja okay, følelserne løb af med dig og du handlede i vrede/frustration.
Håber I forstår hvad jeg mener
Ja det hele er vold i min øjne, men som du slev skriver er der jo nogle ting man måske ser forbi fordi man holder af personen og personen måske havde en dårlig dag eller andet.
Jeg ville aldrig selv melde min kæreste for evt én lussing eller at han lige tog lidt hårdere fat i min arm - ikke at han har gjort det, men i mine øjne er det en lille ting, altså medmindre det selvfølgelig sker ofte, så er der jo en større hensigt med det og det er bestemt ikke okay.
Nogle gange siger man nogle dumme ting og nogle gange gør man nogle dumme ting, det vigtigste er vel bare at man lærer af det (igen skal der selvfølgelig taget hensyn til i hvilket omfang det sker)
Det er selvfølgelig aldrig okay at gøre disse ting
Anmeld