Færdig-mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
23 svar
3 synes godt om
17. februar 2013

HopinWishin

Et simpelt spørgsmål:

Giver I jeres babyer færdig grød/mos som Semper og andre mærker?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Moar2011

HopinWishin skriver:

Et simpelt spørgsmål:

Ja det skete til tider - men lavet det os selv for det meste..

Anmeld

17. februar 2013

L&V

HopinWishin skriver:

Et simpelt spørgsmål:

Kun hvis muligheden ikke var der til at lave selv

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Kun hvis vi ikke var hjemme eller vi skulle have noget han ikke kunne spise.

Men lavede oftere nogle kæmpe portioner mad til ham og frøs ned i baby portioner.

Anmeld

17. februar 2013

HopinWishin

Føler mig som total dårlig mor.. Men vores datter er lige blevet et halvt år.. og vi ska jo så småt igang med mere fast og grov føde.. Men jeg kan stå med alle mine talenter, og lave kartoffelgrøntsagsmos og havregrød..men det eneste hun gider spise er frugtmos (både frisk og på dåse) og pulvergrød!! ...

Så nu har jeg handlet i Bilka.. ren Semper kurv =( Ved godt jeg stadig skal prøve med hjemmelavet... Måske har jeg bare ik så meget tålmodighed? 

Anmeld

17. februar 2013

Louise H.

Min datter fik både hjemmelavet og semper da hun var lille

Hun elskede simpelthen risgrød med æble og mango, så det fik hun engang i mellem.

Havregrød laver jeg selv og engang i mellem når vi er på farten har hun fået købt frugtmos, ellers plejer vi at have noget liggende i fryseren

Og frugtmos kræver nu ikke de helt store talenter i et køkken

Anmeld

17. februar 2013

Svenne

Jeg indrømmer gerne, at jeg de første måneder, hvor det ikke lige er kartoffel- og grøntsagsmos, de spiser, brugte pulvermos!
Han gad simpelthen ikke spise mit hjemmelavede grød!

Men det er jo ret kort tid, så begyndte han at spise havregrød, rugbrød, kartoffelmos og moste grøntsager.

Så ingen dårlig samvittighed her!

Anmeld

17. februar 2013

L&V

HopinWishin skriver:

Føler mig som total dårlig mor.. Men vores datter er lige blevet et halvt år.. og vi ska jo så småt igang med mere fast og grov føde.. Men jeg kan stå med alle mine talenter, og lave kartoffelgrøntsagsmos og havregrød..men det eneste hun gider spise er frugtmos (både frisk og på dåse) og pulvergrød!! ...

Så nu har jeg handlet i Bilka.. ren Semper kurv =( Ved godt jeg stadig skal prøve med hjemmelavet... Måske har jeg bare ik så meget tålmodighed? 

Det smager os dejligt af snoller og tror langt de fleste børn ville vælge det hvis det var der

Anmeld

17. februar 2013

HopinWishin

Svenne skriver:

Jeg indrømmer gerne, at jeg de første måneder, hvor det ikke lige er kartoffel- og grøntsagsmos, de spiser, brugte pulvermos!
Han gad simpelthen ikke spise mit hjemmelavede grød!

Men det er jo ret kort tid, så begyndte han at spise havregrød, rugbrød, kartoffelmos og moste grøntsager.

Så ingen dårlig samvittighed her!

Dejligt!! Så er jeg da ikke helt alene  

Anmeld

17. februar 2013

HopinWishin

Månsson skriver:

Det smager os dejligt af snoller og tror langt de fleste børn ville vælge det hvis det var der

Ja det er da en del sødere... Hm.. Har også prøvet at 'søde' mosen med MME.. men hun er ligeglad... eller... hun kan spise det hvis det er fuldstændig flydende.. kartoffelmosen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.