Mor dræber sit spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

DitteFisk

Det er forfærdelig tragisk og det gør ondt helt inde i knoglerne at vide, at man kan komme så langt ud.. 

Jeg har dyb medfølelse for hende, at hun ikke fik hjælp. Men det ændre ikke på at hun har taget et lille liv, for selvom hun har været langt ude, så er det et valg hun har taget, og det valg bør naturligvis straffes. 

Av mit hjerte, for begge skæbner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Gigl skriver:

Det er forfærdelig tragisk og det gør ondt helt inde i knoglerne at vide, at man kan komme så langt ud.. 

Jeg har dyb medfølelse for hende, at hun ikke fik hjælp. Men det ændre ikke på at hun har taget et lille liv, for selvom hun har været langt ude, så er det et valg hun har taget, og det valg bør naturligvis straffes. 

Av mit hjerte, for begge skæbner 

Ja- det er bare frygteligt.. puha, stakkels far!

Anmeld

20. februar 2013

DitteFisk

Anitsirhc skriver:

Ja- det er bare frygteligt.. puha, stakkels far!

Ja, det må være frygteligt for ham. Gad vide om man nogensinde bliver i stand til at tilgive sådan en handling.. jeg tror, uanset den psykiske baggrund, aldrig jeg ville kunne tilgive min kæreste, hvis han tog livet af vores barn.. av av... 

Anmeld

20. februar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ja, det må være frygteligt for ham. Gad vide om man nogensinde bliver i stand til at tilgive sådan en handling.. jeg tror, uanset den psykiske baggrund, aldrig jeg ville kunne tilgive min kæreste, hvis han tog livet af vores barn.. av av... 

Nej, jeg ville heller aldrig kunne tilgive sådan en handling.. huha, føler med faderen..

Men omvendt, så har systemet også fejlet, da moderen netop råbte om hjælp i flere dage op til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.