Mor dræber sit spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

bøllen

Denne sag er virkelig en tragedie - men endnu mere sørgeligt er det at de faktisk har bedt om hjælp og dette højt sandsynligt kunne være undgået. Stakkelse familie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
wamse skriver:

Præcis - hun har jo forsøgt at få hjælp, og systemet svigter da fuldt ud her

'amen det er jo vildt forfærdeligt ! Den pige bliver jo aldrig normal igen, og nok heller ikke gravid igen .. Hun må jo ha' haft en slem efterfødselsreaktion og/eller en psykose af en eller anden art .. Hun kunne jo ikke råbe om hjælp på flere måder !!

Enten har hun haft en go' facade overfor fagpersoner, eller også har de haft en virkelig dårlig kompetence indenfor deres fag .. Både læge, SP, hospitalet og psyk ..

Sikke en tragedie !

Anmeld

20. februar 2013

Ccamilla

bøllen skriver:

Denne sag er virkelig en tragedie - men endnu mere sørgeligt er det at de faktisk har bedt om hjælp og dette højt sandsynligt kunne være undgået. Stakkelse familie 

Præcis ! Hun bliver jo aldrig normal igen ..
Selvom jeg normalt går ind for, at folk skal straffes hårdt, når de slår hjælpeløse børn ihjel, håber jeg de er blide ved pigen her .. Hun er vist blevet eller kommer til at blive straffet nok ! Og skal vist ha' et længere ophold på psyk ..

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

Anitsirhc skriver:

Åh hvor frygteligt altså..
Stakkels lille bitte barn og stakkels mor, hun må have handlet i ren afmagt.. af den ene eller anden grund..

http://ekstrabladet.dk/112/article1921693.ece

Puha, sidder og får det helt dårligt med hvordan nogen dog kan få sig selv til det! 

Ved godt det måske er en smule ondt, men gud hvor er jeg glad for at det ikke lykkedes den mor at begå selvmord så hun kan sidde og have det rigtig dårligt med sig selv! FØJ! 

RIP lille mus 

Anmeld

20. februar 2013

bøllen

Olivia's Moar skriver:

Præcis ! Hun bliver jo aldrig normal igen ..
Selvom jeg normalt går ind for, at folk skal straffes hårdt, når de slår hjælpeløse børn ihjel, håber jeg de er blide ved pigen her .. Hun er vist blevet eller kommer til at blive straffet nok ! Og skal vist ha' et længere ophold på psyk ..

Det jo skrækkeligt. Jeg bor i nabobyen, og hørte i radioen den anden dag - at der er tale om en ganske alm ung pige som bor sammen med sin kæreste, er under uddannelse og aldrig før været psykisk ustabilt.

Og så kan man idag læse i aviserne at de faktisk har bedt om hjælpe, det er jo sørgeligt. Ingen tvivl om hum har gjordt noget skrækkeligt, men ja hun har fået en straf for livet. Hun skal lære at leve med dette til sine dages ende

Anmeld

20. februar 2013

bøllen

kriknu skriver:

Puha, sidder og får det helt dårligt med hvordan nogen dog kan få sig selv til det! 

Ved godt det måske er en smule ondt, men gud hvor er jeg glad for at det ikke lykkedes den mor at begå selvmord så hun kan sidde og have det rigtig dårligt med sig selv! FØJ! 

RIP lille mus 

Mon ikke den mor har det rigtig skidt. Tvivler på en mor ved sin fulde fem gør dette mod sit nyfødte barn. Jeg forsvare på ingen måde hendes handling , det er skrækkeligt. Men mon ikke hun har fået nok straf, hun skal leve med dette resten af sit liv.

Anmeld

20. februar 2013

Ccamilla

kriknu skriver:

RIP lille mus 

Jeg forslår dig, at du læser artiklen på ekstra bladet (linket er nederst på side 3 i denne debat), og kommenterer igen ..

Bliver harm, på hendes vejne, over din kommentar ..
Pigen har jo råbt om hjælp, ikke en gang - men flere gange !

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

Olivia's Moar skriver:

Jeg forslår dig, at du læser artiklen på ekstra bladet (linket er nederst på side 3 i denne debat), og kommenterer igen ..

Bliver harm, på hendes vejne, over din kommentar ..
Pigen har jo råbt om hjælp, ikke en gang - men flere gange !

Det vidste jeg ikke, jeg havde kun læst det første link .. og der synes jeg ikke at det fremgik at hun havde søgt om hjælp..

men det er så absolut ikke i orden af systemet at sende en kvinde der prøver at begå selvmord hjem til sit barn igen .. men jeg synes bestemt heller ikke at det var et klogt valg af faren at lade dem være alene, dermed ikke sagt at det er hans skyld. 

Men hvis man udemærket er klar over at der er noget galt så tror jeg ikke at jeg ville lade dem være alene hvad end det er i 2 minutter eller 2 timer.

Anmeld

20. februar 2013

H+S Skjolgborg.

bøllen skriver:

Sker desværre tit med en mor men pyha ikke så tit igen hun gør anden ting på sig selv men stadig ikke bok hjælp og hente syntes det er dårligt har selv været der.

Anmeld

20. februar 2013

H+S Skjolgborg.

kriknu skriver:

Det vidste jeg ikke, jeg havde kun læst det første link .. og der synes jeg ikke at det fremgik at hun havde søgt om hjælp..

men det er så absolut ikke i orden af systemet at sende en kvinde der prøver at begå selvmord hjem til sit barn igen .. men jeg synes bestemt heller ikke at det var et klogt valg af faren at lade dem være alene, dermed ikke sagt at det er hans skyld. 

Men hvis man udemærket er klar over at der er noget galt så tror jeg ikke at jeg ville lade dem være alene hvad end det er i 2 minutter eller 2 timer.

ja man kan være bagklog og sige far skulle have taget den lille med eller dem begge to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.