Mor dræber sit spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Carina:-)

Yurie skriver:

Ligesom dem der efterlader deres børn, ude i kulden til døden, hvis de ikke bliver fundet.

Ja... jeg ved godt det ikke er velset,men jeg har bare svært ved at have medlidenhed med dem... ...ja men sådan har jeg det altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

TNBC

Carina:-) skriver:

Ja... jeg ved godt det ikke er velset,men jeg har bare svært ved at have medlidenhed med dem... ...ja men sådan har jeg det altså...

Det er selvfølgelig synd for dem, for der må jo være noget galt med dem, men alligevel. Dem der efterlade deres børn, hvad med efterlade dem et sted hvor der er større chance for at barnet bliver født, som foran en dør.
Jeg ved ikke hvad der løber igennem et menneskes hoved når de dræber et menneske og især ikke sine egne børn. Om de overhovedet tænker på at be om hjælp

Anmeld

17. februar 2013

MorDk

Frygteligt

Anmeld

18. februar 2013

Carina:-)

Yurie skriver:

Det er selvfølgelig synd for dem, for der må jo være noget galt med dem, men alligevel. Dem der efterlade deres børn, hvad med efterlade dem et sted hvor der er større chance for at barnet bliver født, som foran en dør.
Jeg ved ikke hvad der løber igennem et menneskes hoved når de dræber et menneske og især ikke sine egne børn. Om de overhovedet tænker på at be om hjælp

Næh... Men undrer mig over de sager man hører om at forældrer der slår deres børn ihjel og  bagefter prøver at begå selvmord- at det ikke lykkes for dem.

Synes det er besynderligt at de altid lige findes i rette tid,men børnene kan de godt finde ud af at slå ihjel.

Anmeld

18. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan komme så langt ud og så ikke bede om hjælp frem for at dræbe sit eget uskyldige barn, det kan næsten ikke være tanker der bare er kommet i samme øjeblik. Stakkels lille dreng og far. Jeg håber moderen får den hjælp hun har brug for

Lige mine ord har selv været mega ned med de to sidste af mine børn men jeg gjor skade på mig selv F ikke dem og indlagt 6 gange efter min datter og nået op på 4 efter min søn som i dag er 3 år og jeg har ikke været indlagt siden april 2010 i 2 dage og fået medicin og mega støtte og samtale indtil juni 2011 og piller fast kl det og det og det siden da og har ikke haft så slemme dage som den gang kan have angst osv af og til med skær mig ikke eller tager en smøg og brænder mig mere.

Jeg kan ikke forstå en kvinde kan gør sådan mod sit barn hvor langt man end er ude så må man søge hjem på pysisk afd eller sin læge eller krisecenter hvis det har været pga hendes kæreste i sidste ende det ved vi jo ikke om han var/er voldlig eller ligne.

Bare mine ord jeg elsker min børne alt i verden og jeg ville død for dem og aldrig ligge hånd på dem

Henriette mor til 3 dejlig børn+1 bonus søn.

Anmeld

18. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Carina:-) skriver:

Næh... Men undrer mig over de sager man hører om at forældrer der slår deres børn ihjel og  bagefter prøver at begå selvmord- at det ikke lykkes for dem.

Synes det er besynderligt at de altid lige findes i rette tid,men børnene kan de godt finde ud af at slå ihjel.

ja f siger jeg bare af man kan finde på af slå sit barn ihjel men ikke lykkes en selv.

Anmeld

18. februar 2013

IG

Det er virkelig forfærdeligt! Stakkels, stakkels familie...

Anmeld

18. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Ja den forstå jeg mig så heller ikke på hvorfor så ikke fået en abort eller fragive sig barn under fødselen til en familie der ville elske af få et barn som måske ikke kan og prøve i 5-10-15-20 år.

Er så syndt der er så mange par der ikke kan få børn også gør sådan nogle andre kvinder dissse ting her af ligge barn på gaden eller ligne eller slå det ihjel hvad H sker der nu i DK. Ja jeg spør bare tag dog og være på p-piller og gummi hvis man 100 % ikke skal eller ønsker et barn.Børn er live og skal da være enste nr 1 og er ikke bare en gave dukke nu ville jeg ikke have dig mere død eller her kan du ligge til en finder dig nej com on.

IIII jeg kan bliv så ked og gal især nå jeg kender flere der ikke kan få børn uden hjælp eller læse om de af jer piger herinde der har prøve i årvis.

Henriette

Anmeld

20. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
http://ekstrabladet.dk/112/article1923582.ece

Systemet har i den grad svigtet, hvis i spørger mig ..

Anmeld

20. februar 2013

wamse

Olivia's Moar skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1923582.ece

Systemet har i den grad svigtet, hvis i spørger mig ..

Præcis - hun har jo forsøgt at få hjælp, og systemet svigter da fuldt ud her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.