Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan komme så langt ud og så ikke bede om hjælp frem for at dræbe sit eget uskyldige barn, det kan næsten ikke være tanker der bare er kommet i samme øjeblik. Stakkels lille dreng og far. Jeg håber moderen får den hjælp hun har brug for

Lige mine ord har selv været mega ned med de to sidste af mine børn men jeg gjor skade på mig selv F ikke dem og indlagt 6 gange efter min datter og nået op på 4 efter min søn som i dag er 3 år og jeg har ikke været indlagt siden april 2010 i 2 dage og fået medicin og mega støtte og samtale indtil juni 2011 og piller fast kl det og det og det siden da og har ikke haft så slemme dage som den gang kan have angst osv af og til med skær mig ikke eller tager en smøg og brænder mig mere.
Jeg kan ikke forstå en kvinde kan gør sådan mod sit barn hvor langt man end er ude så må man søge hjem på pysisk afd eller sin læge eller krisecenter hvis det har været pga hendes kæreste i sidste ende det ved vi jo ikke om han var/er voldlig eller ligne.
Bare mine ord jeg elsker min børne alt i verden og jeg ville død for dem og aldrig ligge hånd på dem

Henriette mor til 3 dejlig børn+1 bonus søn.
Anmeld