Køb på dba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

mth1987

Folk må vel byde det de vil og så er det jo bare at sige nej tak hvis det ikk er den pris man vil ha. Har selv fået nogle mærkelige bud og kommentare og det ska bare nogen gange ignoreres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

**Ønskebabyen

Yurie skriver:

Sådan fungere ting. Hvis man ikke er tilfreds med hvad der bliver budt, takker man nej tak. Jeg synes ikke man kan tillade sig at blive sur. Jeg prøver da også at få ting billigt, hvis jeg kan, men folk siger nej, hvis de vil og så er den ikke længere.

Det er meget muligt - men der er fandme flabet at byde halv pris af hvad den er sat ind til! Det gør man sku ikke..

Jeg prutter da også altid om prisen, men kunne aldrig drømme om at byde halvpris af hvad sælger har sat den ind til.

Anmeld

16. februar 2013

HeidiØ

Sabsy skriver:

Hej,

Jeg har sat vores "nye" sovesofa til salg - vi brugte den i 14 dage og vi gav 1.xxx for den.
Nu har jeg sat den til salg for 500,- og der er to der har ringet og sagt at de vil kun give 250,- den et ikke mere værd osv., jeg bliver simpelthen vred! Tænk at man kan få sig selv til det - eller er det bare det "brugte" ting koster?!

Ligner den bare noget der ikke er mere værd??

http://www.dba.dk/sovesofa-b-115-l-190-so/id-89810 890/

Det oplever jeg bare SÅÅÅ tit på dba!

Man sætter en pris! Så er det helt i orden folk byder en anden. Men jeg oplever SÅ tit at man blir svinet til fordi DÈN person synes prisen er sat højt. Det er helt hen i vejret nogle har behov for liiiiiige at sætte en på plads og finde links til billigere modeller osv osv. Jeg blir ligesom dig, super vred indeni og svare faktisk sjældent dem som virker totalt overlegne!

Din sofa er billigt sat!!

Anmeld

16. februar 2013

Muhmi

Hej,

Jeg har sat vores "nye" sovesofa til salg - vi brugte den i 14 dage og vi gav 1.xxx for den.
Nu har jeg sat den til salg for 500,- og der er to der har ringet og sagt at de vil kun give 250,- den et ikke mere værd osv., jeg bliver simpelthen vred! Tænk at man kan få sig selv til det - eller er det bare det "brugte" ting koster?!

Folk er famer mega frække...  Men går den så går den og ja, man kan jo altid give et bud og få afslag... Men seriøst, nogle gange skulle folk have med skovl i ansigtet når de gør sådan noget hehehe

Anmeld

16. februar 2013

Kløver

Synes da den er fin, kunne forstå man bød 400, men den er jo rigtig fin hold du bare på den ikke skal gå for 250, så hellere lade den stå lidt endnu, kunne forstå hvis man forlangte hvad en ny koster, men synes du har sat en fair pris

Anmeld

16. februar 2013

helle85

Sabsy skriver:

Hej,

jeg gør det at jeg næsten altid sætter mine ting lidt højre, end jeg forventer at få for dem, så folk kan byde, og jeg kan gå ned i pris, ellers skriver jeg at prisen er fast.

og jeg må indrømme jeg er fræk til at byde lavt, til at starte med også nå folk skriver det er forlang nede, så for handler vi lidt så begge partner er tilfredse og dem der vil næsten vil have ny pris for tingene og de ikke vil forhandle der gå jeg uden om tingene

men jeg syntes godt at du kan få 500 kr for den

Anmeld

16. februar 2013

TNBC

**Ønskebabyen skriver:

Det er meget muligt - men der er fandme flabet at byde halv pris af hvad den er sat ind til! Det gør man sku ikke..

Jeg prutter da også altid om prisen, men kunne aldrig drømme om at byde halvpris af hvad sælger har sat den ind til.

Ja gu er det flabet. Men det er ikke noget der kan få mig op i det røde felt. De prøver at være smarte, og hvis det lykkedes, bliver de sure, men det er deres problem. Der er mange der tror at de kan få tingene smidt i nakken, men hvorfor lader sig gå på af det.??

Anmeld

16. februar 2013

Sabsy

HeidiØ skriver:

Det oplever jeg bare SÅÅÅ tit på dba!

Man sætter en pris! Så er det helt i orden folk byder en anden. Men jeg oplever SÅ tit at man blir svinet til fordi DÈN person synes prisen er sat højt. Det er helt hen i vejret nogle har behov for liiiiiige at sætte en på plads og finde links til billigere modeller osv osv. Jeg blir ligesom dig, super vred indeni og svare faktisk sjældent dem som virker totalt overlegne!

Din sofa er billigt sat!!

Det er også fint at folk byder, men at byde halv pris bliver jeg bare irriteret over..

Jeg synes også selv det er en fair pris..

Anmeld

16. februar 2013

HeidiØ

Sabsy skriver:

Det er også fint at folk byder, men at byde halv pris bliver jeg bare irriteret over..

Jeg synes også selv det er en fair pris..

Ja, det er bare især træls når der lige kommer sådan en lam efterbemærkning. Så må de skismer handle andetsteds

Anmeld

16. februar 2013

bøllen

Sabsy skriver:

Hej,

For at være helt ærlig ....... Folk er pisse frække, det er MIN mening.

ja folk har lov og byde, men 1/2 pris af salgsprisen . Det er i MINE øjne at skambyde. Oplever det hele tiden, på div sider og gider IKKE svare på dem mere.

syntes det er flabet.. Jeg sætter den pris jeg ønsker.. Slut prut.

din pris er HELT FAIR.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.