Køb på dba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
30 svar
9 synes godt om
16. februar 2013

Sabsy

Hej,

Jeg har sat vores "nye" sovesofa til salg - vi brugte den i 14 dage og vi gav 1.xxx for den.
Nu har jeg sat den til salg for 500,- og der er to der har ringet og sagt at de vil kun give 250,- den et ikke mere værd osv., jeg bliver simpelthen vred! Tænk at man kan få sig selv til det - eller er det bare det "brugte" ting koster?!

Ligner den bare noget der ikke er mere værd??

http://www.dba.dk/sovesofa-b-115-l-190-so/id-89810 890/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

isabellasmor

Sabsy skriver:

Hej,

Jeg har sat vores "nye" sovesofa til salg - vi brugte den i 14 dage og vi gav 1.xxx for den.
Nu har jeg sat den til salg for 500,- og der er to der har ringet og sagt at de vil kun give 250,- den et ikke mere værd osv., jeg bliver simpelthen vred! Tænk at man kan få sig selv til det - eller er det bare det "brugte" ting koster?!

Altså folk har jo lov til at byde.. Men kan ikke se pointen i at skrive at den ikke er mere værd... 

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

Sabsy skriver:

Hej,

Hold ved din pris!!

Nogle mennesker er bare så åndsvage og tror at alting er gratis.. Jeg hader sådan nogle mennesker.
Jeg synes det er en helt fin pris.

Anmeld

16. februar 2013

Sabsy

isabellasmor skriver:

Altså folk har jo lov til at byde.. Men kan ikke se pointen i at skrive at den ikke er mere værd... 

Folk har lov til at byde, men at byde det halve?!..

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

isabellasmor skriver:

Selvfølgelig har de det, men hvis hun ville sælge den for 250 hvilket er halv pris af det hun har sat den ind til, så havde hun nok ikke sat den så højt.

Synes det er svineri at folk kan finde på at skambyde på den måde.
Jeg tror da ikke det er fordi TS ikke er villig til at gå lidt ned i pris, men da ikke halvdelen - så det forstår jeg godt hun er harm over..

Anmeld

16. februar 2013

isabellasmor

Sabsy skriver:

Folk har lov til at byde, men at byde det halve?!..

Ja? Jeg byder ikke selv på samme måde. Men har da selv været ude for det.. Kan ikke se det store problem, man skriver jo bare tilbage at det er den ikke til salg for... 

Anmeld

16. februar 2013

Sabsy

**Ønskebabyen skriver:

Hold ved din pris!!

Nogle mennesker er bare så åndsvage og tror at alting er gratis.. Jeg hader sådan nogle mennesker.
Jeg synes det er en helt fin pris.

Tusinde tak, synes heller ikke prisen er høj..

Anmeld

16. februar 2013

TeamRocket

Jeg synes det er en fin pris til den stand du beskriver.

Anmeld

16. februar 2013

isabellasmor

**Ønskebabyen skriver:

Selvfølgelig har de det, men hvis hun ville sælge den for 250 hvilket er halv pris af det hun har sat den ind til, så havde hun nok ikke sat den så højt.

Jeg tror da ikke det er fordi TS ikke er villig til at gå lidt ned i pris, men da ikke halvdelen - så det forstår jeg godt hun er harm over..

ja men sådan er det jo på sådanne sider.. Kan ikke se problemet jeg ville ikke blive vred over det..... Der er jo ikke nogen der tvinger prisen ned, hun er i sin fulde ret til at skrive, jamen det er den ikke til salg for ... så er den jo ikke længere  

Anmeld

16. februar 2013

TNBC

**Ønskebabyen skriver:

Sådan fungere ting. Hvis man ikke er tilfreds med hvad der bliver budt, takker man nej tak. Jeg synes ikke man kan tillade sig at blive sur. Jeg prøver da også at få ting billigt, hvis jeg kan, men folk siger nej, hvis de vil og så er den ikke længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.