Tja du har nok ret, men tit i debatterne herinde når der bliver spurgt hvor længe man var om det, så bliver der skrevet 14 dage, 1, 2 eller 3 måneder og så sidder man her og kan ikke lade være med at tænke på om der nu er noget galt .
Håber den snart er der
Der vil jeg gerne lige indskyde at jeg synes at have spottet en tendens med at det primært er dem, der blev hurtigt gravide, der svarer i den slags debatter, og ikke så meget dem der har brugt længere tid.
Det er jo synd, hvis det betyder at andre føler sig unormale, fordi de ikke lige bliver gravide i 1.-2.-3. forsøg. Min mand har topklasses sædkvalitet og jeg tror da nok, jeg også er sund og rask, og vi prøvede da et halvt års tid, før vi besluttede at holde en pause og så blev gravide. Det værste du kan gøre, er i hvert fald at tro, at du/I fejler noget, fordi I ikke bliver gravide med det samme og dermed stresser over det.
I er sikkert sunde og raske og skal bare tage den med ro. Dog er der jo ikke noget i vejen med at anvende hjælpemidler som ægløsningstest, og husk at spise folinsyre. 
God arbejdslyst!
Anmeld