SKbaby skriver:
Hej alle!
Vi prøver nu på 6. Måned at blive gravid, dog kun en enkel gang med ægløsningstest.
Jeg skriver fordi jeg godt kunne tænke mig at høre hvor længe i var om at blive gravide og om i umiddelbart troede eller vidste, at der var noget galt med jer eller jeres mænd. Vil nemlig rigtig gerne se om der er en sammenhæng, så hvis i har lyst til at dele, så må i meget gerne svare på følgende:
-hvor længe det tog at blive gravid/ hvor længe i har prøvet
- om i selv havde meget lange eller meget korte cyklus, eller manglende ægløsning
- om i selv eller jeres mænd er overvægtige
- om i lider af en form for sygdom, der mindsker chancen for graviditet.
Hvis i ikke "fejlede" nogle af ovenstående ting, men det bare tog lang tid at blive gravid må i også meget gerne skrive.
Mvh. Mig 
Hejsa
Da vi fik vores første søn blev jeg gravid Lige med det samme. samme måned vi startede med at prøve.
og så vil vi gerne have ønskebarn nummer 2, da vores søn var 2 år, men det skulle ikke være så nemt som vi troede.
fordi der gik 3½ - næsten 4 år med os anden gang.
vi begyndte at snakke om at gå i udredning, for vi var sikker på en af os fejlede noget.
men vi tog os alligevel ikke sammen til at gå til udredning, og vi opgav fuldstændig.
jeg var fuldstændig nede i halvanden måned, jeg var ked, såret, frustreret og havde endelig accepteret at vi ikke fik flere børn. MEN MEN MEN MEN Lige pludselig gik jeg over tid med mens, som jeg aldrig har prøvet før, og der gik to dage før jeg turde teste, men så var den POSITIV og jeg er idag præsis 13+3 uger henne 
og vi er super Lykkelige.
OG så skal det lige siges , vi havde kun haft sex 1 - MAX 2 gange den måned jeg blev gravid, for jeg Gad ikke sex, synes det kunne være ligegyldigt nu hvor der ikke vil komme noget ud af det, og VUPTI, så var den der bare, og vi har den sødeste lille baby i maven
det jeg vil sige er jo at man ikke skal prøve for meget... det er i hvert fald min erfaring nu...
for det skal nok lykkeds, Kroppen er Født til at prudocere baby'er