Arp...hvad gør man ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mor010711

Forresten, så er der stor forskel på tættekamme. Havde en fra apoteket som var meget hård og stiv og rev min datters hovedbund til blods, men så købte jeg en i Superbest (eller også var det Kvickly), som var blød og fulgte hovedbunden så fint 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Fenja09

Enirt skriver:

Er  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har prøve at rede ham med en børste og så komme lidt baby olie i håret, offr det havde jeg læst skulle hjælpe, men synes ikke rigtig det virker.

Har i nogle gode råd?

Vores datter havde også en del arp da hun var helt lille og jeg spurgte lægerne på Skejby om det ( vores datter er blevet opereret) og da sagde de at vi skulle smøre håret ind i babyolie og lade det sidde i natten over. Om morgenen skulle det så redes godt igennem med en tættekam.

/Fenja

Anmeld

15. februar 2013

K&S

Enirt skriver:

Er  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har prøve at rede ham med en børste og så komme lidt baby olie i håret, offr det havde jeg læst skulle hjælpe, men synes ikke rigtig det virker.

Har i nogle gode råd?

Vi brugte vaseline og en blød tandbørste til at massere arpen løs - derefter en tættekam igennnem for at fjerne det løse - og om igen dagen efter 

Anmeld

18. februar 2013

k&k&k&k

HvoHvorHvordHvordaEr  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har i nogle gode råd?

Hvo

Anmeld

18. februar 2013

morethanperfect

Enirt skriver:

Har i nogle gode råd?

Her virkede Olie ikke ..

Nu bruger vi smør

Vi putter det i og lader det sidde natten over . Så han har en lille hue på om natten .. Vasker det ud om middagen , og vupti .. Så er det væk ..

Dog har Noel haft det er rigtig mange omgange efterhånden og er ved at være godt træt af det kommer igen konstant :/

Anmeld

18. februar 2013

Sara.

Sasha shampoo fra apoteket!

Vidunder middel!!!!!!!

Blev anbefalet det af sundhedsplejersken .

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Det der hjalp her var VIVAG intimsæbe når hun var i bad. Og så bruge tættekam bagefter. Jeg sys at babyolien fik det til at "klumpe" så mærkeligt...

Anmeld

19. februar 2013

christina92

Enirt skriver:

Har i nogle gode råd?

Carolina døjede meget med ARP.

Jeg puttede godt med babyolie på en babytandbørste og så kørte jeg rundt i ARP'en sådan lidt på skrå. Og så i bad og have vasket håret bagefter.

Her har det virket super godt!

Anmeld

19. februar 2013

Masig

Her virkede babyolie ikke. Vi købte så en tube Babybene gel, og det tog det på nogle få dage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.