Arp...hvad gør man ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.892 visninger
28 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

Enirt

Er  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har prøve at rede ham med en børste og så komme lidt baby olie i håret, offr det havde jeg læst skulle hjælpe, men synes ikke rigtig det virker.

Har i nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

k&k&k&k

Enirt skriver:

Er  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har prøve at rede ham med en børste og så komme lidt baby olie i håret, offr det havde jeg læst skulle hjælpe, men synes ikke rigtig det virker.

Har i nogle gode råd?

Babyolie og en tættekam.

Massér olien ind og lad det virke lidt - brug derefter kammen MOD håret. Det hjalp her.

Min nevø var virkelig angrebet og der brugte de smør - rigeligt smør og så ellers tættekam.

Der skal mange gange til før du ser en effekt alt efter hvor meget ARP der er

Håber det virker.

Anmeld

15. februar 2013

Louise H.

Babyolie og en tættekam, burde gøre tricket :-)

Massér babyolien ud i de ramte områder og lad det virke noget tid. Gerne i nogle timer. børst derefter det væk du kan få væk.

Hvis ikke du er glad får at bruge en tættekam, kan du også bruge en tandbørste, det har jeg gjort og det virkede fint :-)

Anmeld

15. februar 2013

Enirt

k&k&k skriver:

Babyolie og en tættekam.

Massér olien ind og lad det virke lidt - brug derefter kammen MOD håret. Det hjalp her.

Min nevø var virkelig angrebet og der brugte de smør - rigeligt smør og så ellers tættekam.

Der skal mange gange til før du ser en effekt alt efter hvor meget ARP der er

Håber det virker.

Mange tak, skal man bare lade olien side i bagefter man har redt eller skal man vaske det ud?

Genere det dem meget at have arp?

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Enirt skriver:

Har i nogle gode råd?

Det kan godt ta et par uger.. Ellers lad det sidde i natten over med en lille bomuldshue på også red dagen efter..

Hvis det er helt tosset kan man få noget shampoo der hedder sasha på apoteket der tager det men der er salisylsyre i så det er noget skrapt

Anmeld

15. februar 2013

Enirt

rodehovedet skriver:

Babyolie og en tættekam, burde gøre tricket :-)

Massér babyolien ud i de ramte områder og lad det virke noget tid. Gerne i nogle timer. børst derefter det væk du kan få væk.

Hvis ikke du er glad får at bruge en tættekam, kan du også bruge en tandbørste, det har jeg gjort og det virkede fint :-)

okay, er en babybørste hård nok eller skal det være en tættekam?

Anmeld

15. februar 2013

k&k&k&k

Enirt skriver:

Mange tak, skal man bare lade olien side i bagefter man har redt eller skal man vaske det ud?

Genere det dem meget at have arp?

Du behøver ikke vaske det ud bagefter - og du skal ikke blive bekymret over at hovedbunden bliver helt rød.

Det generer dem ikke at have ARP - det er ihvertfald ikke noget jeg har lagt mærke til ved min datter. Og heller ikke min nevø, og han var VIRKELIG sat til i det skidt !

Anmeld

15. februar 2013

Louise H.

Enirt skriver:

okay, er en babybørste hård nok eller skal det være en tættekam?

Det ved jeg ikke, det har jeg ikke prøvet Har kun brugt en alm. tandbørste og en tættekam

Anmeld

15. februar 2013

Enirt

Månsson skriver:

Det kan godt ta et par uger.. Ellers lad det sidde i natten over med en lille bomuldshue på også red dagen efter..

Hvis det er helt tosset kan man få noget shampoo der hedder sasha på apoteket der tager det men der er salisylsyre i så det er noget skrapt

okay, rart at vide at det tager lidt tid at komme af med det. Så man skal gøre det hver dag, men hvor mange gange om dagen?

Anmeld

15. februar 2013

Maja88

Jeg masserede olie ind og så tog jeg en baby tandbørste og cirkulerede hovedbunden hvor hun havde det... og masserede så med tandbørsten en gang i ugen,da det var væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.