Arp...hvad gør man ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

L&V

Enirt skriver:

okay, rart at vide at det tager lidt tid at komme af med det. Så man skal gøre det hver dag, men hvor mange gange om dagen?

Nu havde min datter en ordentlig manke så det var lidt vanskeligt ha ha men vi gjorde det 1 gang om aftenen og lod det så sidde i hele natten og vaskede om morgenen også fik hun lidt olie i igen gnuppede med en tandbørste og vaskede det ud med det samme. Det tog altså en go rum tid syntes jeg og selvfølgelig lige op til hun sku til fotograf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Enirt

Månsson skriver:

Nu havde min datter en ordentlig manke så det var lidt vanskeligt ha ha men vi gjorde det 1 gang om aftenen og lod det så sidde i hele natten og vaskede om morgenen også fik hun lidt olie i igen gnuppede med en tandbørste og vaskede det ud med det samme. Det tog altså en go rum tid syntes jeg og selvfølgelig lige op til hun sku til fotograf

Ja okay, der er jo ikke andet for end at vi må prøve os frem. Håber snart han kommer af med det, især det ved øjnene.

Ja det er ikke så fedt når man skal til at tage fine billeder

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Enirt skriver:

Ja okay, der er jo ikke andet for end at vi må prøve os frem. Håber snart han kommer af med det, især det ved øjnene.

Ja det er ikke så fedt når man skal til at tage fine billeder

Ja det er da slet ikke rart men altså hvis det bliver ved med at sprede sig så prøv den shampoo..

Anmeld

15. februar 2013

blomst84

Godt med vaseline  og en tættekam...

Anmeld

15. februar 2013

FruK

Olie og tættekam. 

Der er også kommet noget gele/sæbe som hedder BabyBene. Fås på Apoteket. Det anbefalede min sp, og jeg havde fået en prøve i en babybox, så det gjorde jeg. Det tog det meste af det. Skal bare smøres på, virke lidt og vaskes af. Men det er lidt svært, hvis det sidder tæt på øjnene.

Hvis du slipper af med det, kan du forebygge/holde det nede i hovedbunden ved at rede hver dag med en tættekam begge veje.

Anmeld

15. februar 2013

Clisolka

Enirt skriver:

Er  ret sikkert på min søn har arp, men hvad gør man ved det. Det er ret meget han har, det er på hans pande og i tindingerne, ved øjenbrynene og på den øverste del af hovedet.

Har prøve at rede ham med en børste og så komme lidt baby olie i håret, offr det havde jeg læst skulle hjælpe, men synes ikke rigtig det virker.

Har i nogle gode råd?

Vi prøvede også alverdens ting herhjemme og det eneste der virkede var vaseline 

Anmeld

15. februar 2013

Isabella_mor

k&k&k skriver:

Babyolie og en tættekam.

Massér olien ind og lad det virke lidt - brug derefter kammen MOD håret. Det hjalp her.

Jep... 

Anmeld

15. februar 2013

Mor010711

Min datter var også rigtig hårdt ramt og da hun blev et år og vi ikke orkede mere med olie og tættekam og blød børste, fandt vi et mirakelmiddel. Kelual arp shampoo fra apoteket. Der står det tager en måned, skal bruges hver dag, men det tog lidt længere for os. Ikke meget, men dog længere. En måned ekstra tror jeg. Hun får stadig i ny og næ en lille smule, hun er 19 mdr nu, og det kan vi ordne med lidt Head & Shoulders. Jeg bruger ikke noget som helst med parfume til hende, men her overgiver jeg mig!

Anmeld

15. februar 2013

Mor010711

Også lige et link. Så kan du selv læse om det 

http://www.webapoteket.dk/produkter/ducray-kelual-emulsion-beroliger-og-reducerer-skael-50-ml

Anmeld

15. februar 2013

B&J

Vi puttede babyólien i daniels hår når han skulle sove og sov med det om natten det gjorde vi ind til det var væk og rede med en tætte kam hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.