gaver i familien ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

LilleChelle

Kan se der er forskellige måder at gøre det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Enig. Og - er den parfume, min søster ønsker sig, mindre værd som gave, fordi jeg finder den på tilbud, end den ville være en måned, hvor jeg skulle betale en halvtredser mere - når det nu lige er den, hun gerne vil have, og hun bliver glad for den? SKAL jeg så finde noget til 50 kr. mere for at ramme det magiske tal? Og måske året efter undlade at købe det, hun ønsker sig, fordi det koster 50 kr. MERE end aftalt? 

Må man give større gaver det år, hvor man har fået skattepenge tilbage end det år, hvor pengene er små? 

Jeg bliver træt bare ved tanken om at skulle gå i så små sko og være så nøjeregnende. 

Præcis. Jeg køber hvad jeg har lyst til, og det gør min søster også. Synes ikke at det skal komme an på penge, men hvad du selv vil give, og har råd til.

Anmeld

16. februar 2013

VIPpigen

Her gives der hvad vi har råd til, og hvad der ønskes som regel...

det samme omvendt... Nu er det super nemt, min lillesøster og lillebror ønsker sig ALTID en shoppetur med storesøster, så jeg tager dem med ud og shoppe nyt tøj, og alt efter hvor mange penge jeg har, og hvad de lige mangler/finder, så får de efter det.

Jeg forventer aldrig at få det tilbage som jeg giver i gave for.

Vi går ikke så meget op i hvad det koster, men mere om det er noget der kan bruges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.