Den dumme sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mettefpigen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg havde lidt overvejet at lave sengen om til sådan er kuglebassin hvor han bare ville bade i sutter istedet for plastikkugler.

Haha jaa det ville sku se sjovt ud ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Tulle28

Er jeg den eneste der nogengange har lyst til at tape den dumme sut fast så barnet ikke bliver ved med at ramme den med hænderne så den falder ud, hvilket resulterer i et brøl....!

Det passer altid lige med at han er ved at falde i søvn, så falder den ud, også kan vi starte forefra. Det er pisse koldt at skulle ud til/stå ved barnevognen heletiden.

Hilsen moren der pt. sidder i stuen med sin vinterfrakke på og klar til at springe ud til barnevognen så barnet ikke vågner alt for meget.

Jo det kan du tro, men det hjælper at svøbe dem, så flagrer de små hænder ikke rundt - har jeg selv lige erfaret

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Jo det kan du tro, men det hjælper at svøbe dem, så flagrer de små hænder ikke rundt - har jeg selv lige erfaret

Det kunne måske være smart så hans handsker heller ikke ryger af når han basker

Anmeld

15. februar 2013

Aagaard

Vi har også snakket om det med elastikken :-)

I barnevognen sagde vi elefanthuen op over sutten så den ikke sådan smuttede og hun ikke så let kom til den

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Aagaard skriver:

Vi har også snakket om det med elastikken :-)

I barnevognen sagde vi elefanthuen op over sutten så den ikke sådan smuttede og hun ikke så let kom til den

Vores barn har for fede kinder til at det kan lade sig gøre

Anmeld

15. februar 2013

Aagaard

Vores barn har for fede kinder til at det kan lade sig gøre

Haha - dejlig tykke kinder

Jeg ved en af mine veninder har brugt at lægge en foldet stofble over halsen og sutten. Det virkede for dem, men virkede aldrig for Milja hun blev bare hysterisk og flåede bleen af

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Aagaard skriver:

Haha - dejlig tykke kinder

Jeg ved en af mine veninder har brugt at lægge en foldet stofble over halsen og sutten. Det virkede for dem, men virkede aldrig for Milja hun blev bare hysterisk og flåede bleen af

Er ikke så glad for at ligge noget over ham i nærheden af ansigtet når han ligger i barnevognen. Men tror også han bare vil flå den væk

Anmeld

15. februar 2013

Aagaard

Er ikke så glad for at ligge noget over ham i nærheden af ansigtet når han ligger i barnevognen. Men tror også han bare vil flå den væk

Nej, det lyder måske lidt voldsomt, men hendes søn sov normalt med en stofble som halvt dækkede hans ansigt, det gav ham ro

Anmeld

16. februar 2013

Chili

christina92 skriver:

Åhh ja det er så træls!

Carolina kan i vågen tilstand godt selv tage sutten igen.. meen ikke i sovende! Men tage den ud skal man da alligevel

Ja præcis..
Oliver kan kun tage den ud indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.