Den dumme sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

De skal købes fra hawaii

Typisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Koen.

Miss BananaHammock skriver:

Er jeg den eneste der nogengange har lyst til at tape den dumme sut fast så barnet ikke bliver ved med at ramme den med hænderne så den falder ud, hvilket resulterer i et brøl....!

Det passer altid lige med at han er ved at falde i søvn, så falder den ud, også kan vi starte forefra. Det er pisse koldt at skulle ud til/stå ved barnevognen heletiden.

Hilsen moren der pt. sidder i stuen med sin vinterfrakke på og klar til at springe ud til barnevognen så barnet ikke vågner alt for meget.

Haha som du kan skrive det nå kender ikke til det denne gang da Liam på 9 mdr stadig synes sutten er til grin og bestemt ikke noget vi skal dyrke herhjemme! Men kan dig godt huske det fra storsøster at den altid faldt ud på trælse tidspunkter

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Er jeg den eneste der nogengange har lyst til at tape den dumme sut fast så barnet ikke bliver ved med at ramme den med hænderne så den falder ud, hvilket resulterer i et brøl....!

Det passer altid lige med at han er ved at falde i søvn, så falder den ud, også kan vi starte forefra. Det er pisse koldt at skulle ud til/stå ved barnevognen heletiden.

Hilsen moren der pt. sidder i stuen med sin vinterfrakke på og klar til at springe ud til barnevognen så barnet ikke vågner alt for meget.

Nej bestemt ikke.

jeg overvejede at sætte elastik i , 1 på hver side og om bagved ørerne.

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

bøllen skriver:

Nej bestemt ikke.

jeg overvejede at sætte elastik i , 1 på hver side og om bagved ørerne.

kan lige se det for mig... he he

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

kan lige se det for mig... he he

Ja ikke :-)

hi hi tænkte det måtte være løsningen - skal dog ikke sige om det virker da ideen aldrig blev udført :-))

Anmeld

15. februar 2013

christina92

Chili skriver:

Kender det alt for godt

Men bare vent til han begynder at tage den ud af munden selv, bare fordi man kan!

Jeg glæder mig bare til han selv kan komme den i munden igen

Åhh ja det er så træls!

Carolina kan i vågen tilstand godt selv tage sutten igen.. meen ikke i sovende! Men tage den ud skal man da alligevel

Anmeld

15. februar 2013

Mettefpigen

Nej ikk sådan rigtig mere.... Men barevent til det er om natten at de vågner og har kastet sutten bag sengen så man kan rode rundt under sengen for at finde den..... :-S så tænker man nok " jamen hvorfor ikk have en ekstra" og joo det har jeg skam, men den ligger sjovt nok også under sengen...... :-P

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Vi overvejede 2 elastikker om ørene men fandt ud af at man ville se underligt på os Det var nu fordi hun ikke ville bruge den men frustrerende er det

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Nej ikk sådan rigtig mere.... Men barevent til det er om natten at de vågner og har kastet sutten bag sengen så man kan rode rundt under sengen for at finde den..... :-S så tænker man nok " jamen hvorfor ikk have en ekstra" og joo det har jeg skam, men den ligger sjovt nok også under sengen...... :-P

Jeg havde lidt overvejet at lave sengen om til sådan er kuglebassin hvor han bare ville bade i sutter istedet for plastikkugler.

Anmeld

15. februar 2013

Maja88

Vi har ofte op 7 sutter i sengen..  bliver stadig væk... da hun var mindre havde vi selvlysende,men hva f.. hjælper det når tøsen lå sig på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.