Den dumme sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
28 svar
10 synes godt om
15. februar 2013

Miss BananaHammock

Er jeg den eneste der nogengange har lyst til at tape den dumme sut fast så barnet ikke bliver ved med at ramme den med hænderne så den falder ud, hvilket resulterer i et brøl....!

Det passer altid lige med at han er ved at falde i søvn, så falder den ud, også kan vi starte forefra. Det er pisse koldt at skulle ud til/stå ved barnevognen heletiden.

Hilsen moren der pt. sidder i stuen med sin vinterfrakke på og klar til at springe ud til barnevognen så barnet ikke vågner alt for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Chili

Miss BananaHammock skriver:

Er jeg den eneste der nogengange har lyst til at tape den dumme sut fast så barnet ikke bliver ved med at ramme den med hænderne så den falder ud, hvilket resulterer i et brøl....!

Det passer altid lige med at han er ved at falde i søvn, så falder den ud, også kan vi starte forefra. Det er pisse koldt at skulle ud til/stå ved barnevognen heletiden.

Hilsen moren der pt. sidder i stuen med sin vinterfrakke på og klar til at springe ud til barnevognen så barnet ikke vågner alt for meget.

Kender det alt for godt

Men bare vent til han begynder at tage den ud af munden selv, bare fordi man kan!

Jeg glæder mig bare til han selv kan komme den i munden igen

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Chili skriver:

Kender det alt for godt

Men bare vent til han begynder at tage den ud af munden selv, bare fordi man kan!

Jeg glæder mig bare til han selv kan komme den i munden igen

springer gerne bare til hvor han kan komme den i munden igen

Anmeld

15. februar 2013

Lotus86

Har du sutter med 'håndtag' i? Det havde vi nemlig i starten, og det resulterede også i, at han hele tiden fik hevet dem ud af munden. Da vi derefter begyndte at købe dem uden, var problemet ikke særlig stort.

Anmeld

15. februar 2013

FruK

Åååååååh, jeg kender det godt!! 

Min sover ikke i barnevognen endnu, med mindre vi går tur, så på den måde er det lidt nemmere. Men damn det er irriterende når de er lige ved at sove!!

Her kan en stofble foran sutten hjælpe - men det ville jeg nok ikke gøre, hvis hun sov ude.

Anmeld

15. februar 2013

Chili

springer gerne bare til hvor han kan komme den i munden igen

Det kunne være så rart

Ved ingen gang hvornår de kan det?

Men ved at min på 3½ måned godt ved at man kan tage fat i sutten og hive den ud og smide med den (bare lidt)

Anmeld

15. februar 2013

Lullaby

Nej men det er fordi vi har købt disse grimme sutter (hun blev vænnet til dem fra neonatal) og de er supersmarte. Deres tyngdepunkt ligger langt inde så der skal meget til før de falder ud. Selv når hun sover ligger den stadig derinde så når hun halvvågner så kan hun suge den ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Har du sutter med 'håndtag' i? Det havde vi nemlig i starten, og det resulterede også i, at han hele tiden fik hevet dem ud af munden. Da vi derefter begyndte at købe dem uden, var problemet ikke særlig stort.

nej det er dem uden vi har. fra MAM

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Nej men det er fordi vi har købt disse grimme sutter (hun blev vænnet til dem fra neonatal) og de er supersmarte. Deres tyngdepunkt ligger langt inde så der skal meget til før de falder ud. Selv når hun sover ligger den stadig derinde så når hun halvvågner så kan hun suge den ind.

det var smart. skal næsten prøves

Anmeld

15. februar 2013

Lullaby

det var smart. skal næsten prøves

De skal købes fra hawaii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.