Testtid og symptomer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

min gynækolog sagde at den måde man ofte kan se om en kvinde er gravid ved en tidlig gyn. undersøgelse er at se om livmoderhalsen er blød - hvis den er det så er hun gravid, da den allerede bliver blødere fra 4.-6. graviditets uge

Min var helt hård og kunne næsten ikke nå den og jeg var ret gravid

Den bliver blød og blålig i løbet af det første trimester..
Men jeg er ikke læge eller gyn, trækker bare på egen erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hm, nu er jeg lidt forvirret... Hvad er så korrekt?  For tidligere skrev en anden at den blev blød, og at den altid bliver blød ved graviditet!

Altså jeg er hverken læge eller gynækolog, jeg fortæller bare egne erfaringer

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

Min var helt hård og kunne næsten ikke nå den og jeg var ret gravid

Den bliver blød og blålig i løbet af det første trimester..
Men jeg er ikke læge eller gyn, trækker bare på egen erfaringer

der er altid undtagelser - ligesom de fleste tester positiv 4+0 og nogen bare aldrig formår at lave en tis test positiv, sådan skal det være

Jeg spurgte nemlig min Gyn. om det fordi det undrede mig at min læge havde tilbud mig en gyn. undersøgelse da jeg var deroppe 5+ fordi tænkte, hvad i alverden kan han se på nuværende tidspunkt - men så forklarede han det jeg skrev før

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hm, nu er jeg lidt forvirret... Hvad er så korrekt?  For tidligere skrev en anden at den blev blød, og at den altid bliver blød ved graviditet!

der er altid undtagelser - ligesom de fleste tester positiv 4+0 og nogen bare aldrig formår at lave en tis test positiv, sådan skal det være