Testtid og symptomer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Halløj damer!

Kort to spgm - hvornår kan man typisk teste positiv ( hvor langt henne?) og hvornår kom jeres første symptomer? 

Hvis jeg er gravid er jeg 3+3 idag, testede for sjov (og nok også lidt af utålmodighed) her til morgen, kan ikke finde ud af om jeg ser syner, eller om jeg i det rigtige lys kan skimte streg nr. 2 

Første gang i uge 10+ 

og denne gang 4+ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Bliver den ALTID blød under graviditet? 

Ja

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Tror jeg at jeg vil gøre, så jeg ikke bliver skuffet 

Go ide

Jeg havde forresten også MAX ømme babser op til jeg testede positiv! Det har jeg normalt efter ægløsning, men det plejer at forsvinde nogle dage inden mens. Det gjorde det bare ikke  

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Hm, mine bryster er ikke unormalt ømme, en smule måske, og min livmoderhals er hård, så den er der nok ikke denne gang heller.. 

Anmeld

14. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan livmoderhalsen skal føles? Har for vane at mærke på min, bare for at sikre mig at der ikke sker ændringer...  Lige efter ÆL og ca. 2-3 dage efter var den blød, nu er den hård, men sidder lidt længere oppe en sædvanligt, og det er som om at der er en lille åbning i den.. 

Det kunne være graviditet, men den er "åben"?

I de tidlige uger er det som om at den trækker sig lidt tilbage, bliver hård, og "lukket"! (da ægget jo ikke skal ud igen)

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det kunne være graviditet, men den er "åben"?

I de tidlige uger er det som om at den trækker sig lidt tilbage, bliver hård, og "lukket"! (da ægget jo ikke skal ud igen)

Ikke åben i den forstand, men mærker jeg efter man jeg mærke en lille fordybning hvor jeg kan, hvis jeg forsigtigt trykker lidt, mærke at det er muligt at åbne lidt, og det kan jeg ellers normalt ikke 

Anmeld

14. februar 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

Ja

I de tidlige uger vil LH sidde lidt længere tilbage, være hård, og "lukket"

Lige indtil terminen faktisk

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Hm, nu er jeg lidt forvirret... Hvad er så korrekt?  For tidligere skrev en anden at den blev blød, og at den altid bliver blød ved graviditet!

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

min gynækolog sagde at den måde man ofte kan se om en kvinde er gravid ved en tidlig gyn. undersøgelse er at se om livmoderhalsen er blød - hvis den er det så er hun gravid, da den allerede bliver blødere fra 4.-6. graviditets uge

Anmeld

14. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ikke åben i den forstand, men mærker jeg efter man jeg mærke en lille fordybning hvor jeg kan, hvis jeg forsigtigt trykker lidt, mærke at det er muligt at åbne lidt, og det kan jeg ellers normalt ikke 

Så den har et blød lag, hvor man kan mærke at den er hård inde bag ved?

(okay, det var svært at formulere på skrift )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.