Testtid og symptomer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
26 svar
1 synes godt om
14. februar 2013

Anonym trådstarter

Halløj damer!

Kort to spgm - hvornår kan man typisk teste positiv ( hvor langt henne?) og hvornår kom jeres første symptomer? 

Hvis jeg er gravid er jeg 3+3 idag, testede for sjov (og nok også lidt af utålmodighed) her til morgen, kan ikke finde ud af om jeg ser syner, eller om jeg i det rigtige lys kan skimte streg nr. 2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Halløj damer!

Kort to spgm - hvornår kan man typisk teste positiv ( hvor langt henne?) og hvornår kom jeres første symptomer? 

Hvis jeg er gravid er jeg 3+3 idag, testede for sjov (og nok også lidt af utålmodighed) her til morgen, kan ikke finde ud af om jeg ser syner, eller om jeg i det rigtige lys kan skimte streg nr. 2 

de fleste kan godt teste positiv dagen inden mens, men ellers først fra den dag mens udebliver - der er jo nogen der kan teste positiv tidligere og nogen først meget sent

tag en ny i morgen tidlig eller vent til i overmorgen

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Halløj damer!

Man kan for det meste teste positiv 14 dage efter ægløsning eller når ens mens er udeblevet (oftest ca. samme tid ). Nogle kan før og andre kan først meget efter. 

Mine første symptomer kom omkring uge 5

for dig  

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Man kan for det meste teste positiv 14 dage efter ægløsning eller når ens mens er udeblevet (oftest ca. samme tid ). Nogle kan før og andre kan først meget efter. 

Mine første symptomer kom omkring uge 5

for dig  

14 dage efter ÆL er først på mandag, puha de er længe når man er ved at sprænges af spændning! 

Hvilke symptomer havde du?  Jeg synes selv at jeg har øget udflåd, ca. 4 dage efter ÆL havde jeg en total eksplosion af udflåd som lignede præcis den æggehvideagtige udflåd man har under selve ÆL, og har stadig lidt af den af og til...  + jeg er meget træt, men det ved jeg ikke om kan skyldes stigende arbejde... 

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der ved hvordan livmoderhalsen skal føles? Har for vane at mærke på min, bare for at sikre mig at der ikke sker ændringer...  Lige efter ÆL og ca. 2-3 dage efter var den blød, nu er den hård, men sidder lidt længere oppe en sædvanligt, og det er som om at der er en lille åbning i den.. 

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan livmoderhalsen skal føles? Har for vane at mærke på min, bare for at sikre mig at der ikke sker ændringer...  Lige efter ÆL og ca. 2-3 dage efter var den blød, nu er den hård, men sidder lidt længere oppe en sædvanligt, og det er som om at der er en lille åbning i den.. 

livmoderhalsen bliver blød under en graviditet

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

14 dage efter ÆL er først på mandag, puha de er længe når man er ved at sprænges af spændning! 

Hvilke symptomer havde du?  Jeg synes selv at jeg har øget udflåd, ca. 4 dage efter ÆL havde jeg en total eksplosion af udflåd som lignede præcis den æggehvideagtige udflåd man har under selve ÆL, og har stadig lidt af den af og til...  + jeg er meget træt, men det ved jeg ikke om kan skyldes stigende arbejde... 

Det kan også være du kan teste inden. Der er bare risiko for at man fanger en bio og det ville være træls  Så jeg synes du skal vente til mandag med at teste igen, eller hvert fald til lørdag eller søndag. 

Jeg havde faktisk også meget øget udflåd lige inden jeg testede positiv (4+0). Jeg troede flere gange at jeg fik min mens, men det kom aldrig. Men i uge 5, begyndte jeg at få kvalme og jeg begyndte at blive mere træt

Anmeld

14. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Halløj damer!

2 dage før test dag fik jeg lidt ømme bryster - men så lidt at jeg var i tvivl om det var indbildning.. Ellers ingen symptomer udover positiv test 4+0..

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

livmoderhalsen bliver blød under en graviditet

Bliver den ALTID blød under graviditet? 

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan også være du kan teste inden. Der er bare risiko for at man fanger en bio og det ville være træls  Så jeg synes du skal vente til mandag med at teste igen, eller hvert fald til lørdag eller søndag. 

Jeg havde faktisk også meget øget udflåd lige inden jeg testede positiv (4+0). Jeg troede flere gange at jeg fik min mens, men det kom aldrig. Men i uge 5, begyndte jeg at få kvalme og jeg begyndte at blive mere træt

Tror jeg at jeg vil gøre, så jeg ikke bliver skuffet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.