Snart med 2 børn under 2 år - gode råd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Hvem?

110811 skriver:

Ja.. Nu nærmer min termin sig lidt synes jeg. Om 3 mdr er jeg mor til 2 under 2 år Det bliver vildt - jeg er begyndt at tænke over hvad jeg mon bør anskaffe mig for at lette tilværelsen lidt?

Har i andre mødre til flere små børn gode råd og erfaringer i vil give videre?

Har var storebror knap 11 måneder, da lillebror ankom, det vigtigste / mest fantastiske jeg købte var en tvilligeklapvgn, den er blevet brugt meget

Ellers en autostol med isoflex til den lille,så jeg ikke skulle stå og makke med seler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

3rollinger

Tre hold bedsteforaeldre mere og et par barnepiger 

Nej, tag det som det kommer. Der er ogsaa kun 22 mdr mellem mine de store, men jeg husker ikke at vi koebte noget specielt. Se hvilke behov der opstaar, for andres behov behoeves slet ikke at matche dine. 

Mine to er super venner den dag idag, saa er meget glad for den relative lille aldersforskel.

Anmeld

15. februar 2013

Silas&Mille

Månsson skriver:

Tænker sådan om en tvillinge klapvogn vil være et hit

Vi har Silas på 2 og Mille på 1 (13 måneder imellem).

Vi har ikke bil og de går begge i dagpleje, så jeg skal gå frem og tilbage hver morgen og hver eftermiddag.
Den barnevogn vi havde til Silas var slet ikke ideel til søskendesæde og søskendebræt kom slet ikke på tale da Silas ikke ville kunne holde balancen selv på det.

Så vi investerede i en Carena Double Swing med lift i den ene side. Nu har vi lavet den om til klapvogn i begge sider.

Jeg er SÅ glad for den vogn og kan varmt anbefale den model.
Vi købte vores brugt for 2200kr inkl lift og den var kun lidt over et år gammel og næsten ikke brugt, så vi fik vores til en god pris. Normal prisen er vist omkring 4800kr inkl lift.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.