Snart med 2 børn under 2 år - gode råd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Tror os vi venter og ser.. Er heller ikke sikker på om storesøster ville ku lade den lille ligge Vi har en brugt barnevogn også lauras så det tænker jeg os bare vi bruger

Citerer også lige her - man kan få mange vogne hvor de er adskilt af sådan en "skillevæg", og hvis der både er skillevæg og den mindste ligger i fx en lift, så kan den ældste ikke pille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Snartmortil3

Jeg har tænkt på en eller anden form for bæresele? Men jeg er i tvivl om hvad der er bedst... Skal det være en slynge? Hvis den nye baby har brug for at være tæt på mor, men den store er kommet hjem fra vuggestue og vil lege, eller der skal laves mad osv.. Vil det være praktisk?

Anmeld

14. februar 2013

Snartmortil3

Månsson skriver:

Tror os vi venter og ser.. Er heller ikke sikker på om storesøster ville ku lade den lille ligge Vi har en brugt barnevogn også lauras så det tænker jeg os bare vi bruger

Vi har bestilt en abc zoom tvillingevogn - der kan den store ikke pille ved den lille i hvert fald

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Der er 14 mdr mellem vores, og vi har haft stor glæde af en tvillingevogn, vi har købt en city select da den kan bruges som enkelt og dobbelt, og med en lift man tilkøber, så baby også kan komme med. En slynge er også svær at undvære
Vi bor i 3 etager og derfor har vi nu et puslebord på begge etager, hvor det på 1 sal har en ekstra stor puslehynde, har været uundværligt, derudover har vi 2 barnevogne, en primær, og en vi bruger hjemme i weekenden. Har både ståbræt og søskendesæde til barnevognen, men der skal vejret være godt og den store have en hvis alder før det er optimalt, vi har ikke benyttet det så meget
Pga de 3 etager har vi også en ikeamøbrl med kasser til legetøj og her til foråret køber vi en trailer til cyklen hvor begge børn kan sidde indeni.

Det er nok de timg jeg lige tænker tænker kunne være gode at have

Spørg endelig ind

Anmeld

14. februar 2013

Snartmortil3

Maja84 skriver:

Der er 14 mdr mellem vores, og vi har haft stor glæde af en tvillingevogn, vi har købt en city select da den kan bruges som enkelt og dobbelt, og med en lift man tilkøber, så baby også kan komme med. En slynge er også svær at undvære
Vi bor i 3 etager og derfor har vi nu et puslebord på begge etager, hvor det på 1 sal har en ekstra stor puslehynde, har været uundværligt, derudover har vi 2 barnevogne, en primær, og en vi bruger hjemme i weekenden. Har både ståbræt og søskendesæde til barnevognen, men der skal vejret være godt og den store have en hvis alder før det er optimalt, vi har ikke benyttet det så meget
Pga de 3 etager har vi også en ikeamøbrl med kasser til legetøj og her til foråret køber vi en trailer til cyklen hvor begge børn kan sidde indeni.

Det er nok de timg jeg lige tænker tænker kunne være gode at have

Spørg endelig ind

Jeg har kun hørt om slynge.. aldrig rigtig fåret kigget på dem. Hvor køber man den henne og brugte du din meget? Der vil være 1 år og 9 mdr mellem mine to.

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

110811 skriver:

Jeg har kun hørt om slynge.. aldrig rigtig fåret kigget på dem. Hvor køber man den henne og brugte du din meget? Der vil være 1 år og 9 mdr mellem mine to.

Ih min tekst forsvandt

Jeg havde en billig til min søn men blev aldrig helt fornøjet med den, har til gengæld været så glad for den strækvikle jeg købte til min datter, en koala vikle som er en strækvikle, jeg har den i blomme

http://slynger.dk/group.asp?group=7

Når de bliver større er en meitai rigtig god, men bruger man den mest til udendendørs ture kan jeg i stedet anbefale en manduca

Anmeld

14. februar 2013

Snartmortil3

Maja84 skriver:

Ih min tekst forsvandt

Jeg havde en billig til min søn men blev aldrig helt fornøjet med den, har til gengæld været så glad for den strækvikle jeg købte til min datter, en koala vikle som er en strækvikle, jeg har den i blomme

http://slynger.dk/group.asp?group=7

Når de bliver større er en meitai rigtig god, men bruger man den mest til udendendørs ture kan jeg i stedet anbefale en manduca

Tak!

Har kigget lidt på strækviklen nu og kan være jeg skal købe sådan en..

Anmeld

14. februar 2013

bonnie81

110811 skriver:

Ja.. Nu nærmer min termin sig lidt synes jeg. Om 3 mdr er jeg mor til 2 under 2 år Det bliver vildt - jeg er begyndt at tænke over hvad jeg mon bør anskaffe mig for at lette tilværelsen lidt?

Har i andre mødre til flere små børn gode råd og erfaringer i vil give videre?

vi købte et ståbæt  og det har vi været super glad for

Anmeld

14. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige - og der er to ting som jeg aldrig kunne have undværet. Vores tvillingeklapvogn og vores kravlegård.

Anmeld

14. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Hvis både dig og manden er afsted på samme tid, kan i jo have en vogn hver med, men hvis det nu kun er dig og det er en længere tur, så tror jeg det er upraktisk bare med at søskendesæde. Det er heller ikke alle vogne der kan bære sådan et

Er heller ikke tosset med det der søskende sæde værk med mindre det er til små ture

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.